Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met retourneren
Beste,Op 25/10/2020 bestelde ik twee broeken via de website van Dickies Life. Een daarvan was goed, de andere te klein en wilde ik dus retouren. Ik probeerde me in te loggen op de website, maar deze gaf aan dat er een technisch probleem was. Vervolgens stuurde ik een mail naar de CS van Dickies Life en werd ik hier vriendelijk verder geholpen. Ze zouden de broek zelfs thuis komen ophalen. Omdat ik overdag werk vroeg ik om de broek op te halen op het adres van mijn werk. Dit ging geen probleem zijn en ik kreeg zelfs een retourlabel, maar mocht de broek niet zelf op de post doen omv 'coronaregels'?? De broek heeft er lange tijd gelegen, geen pakjeskoerier gezien. Ik heb in de weken/maanden er op nog twee keer een nieuwe mail gestuurd en zelfs telefonisch contact opgenomen. En nog steeds komt er geen oplossing. Het gaat over een bedrag van 59 euro. Ik weet niet goed welke stappen ik nog kan ondernemen, daarom probeer ik het langs deze weg.Alvast bedankt voor jullie hulp!Met vriendelijke groeten,Nicolas Slootmans
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten