Terug

Problemen met retourneren

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. S.

Naar: Dickies Life

16/02/2021

Beste,Op 25/10/2020 bestelde ik twee broeken via de website van Dickies Life. Een daarvan was goed, de andere te klein en wilde ik dus retouren. Ik probeerde me in te loggen op de website, maar deze gaf aan dat er een technisch probleem was. Vervolgens stuurde ik een mail naar de CS van Dickies Life en werd ik hier vriendelijk verder geholpen. Ze zouden de broek zelfs thuis komen ophalen. Omdat ik overdag werk vroeg ik om de broek op te halen op het adres van mijn werk. Dit ging geen probleem zijn en ik kreeg zelfs een retourlabel, maar mocht de broek niet zelf op de post doen omv 'coronaregels'?? De broek heeft er lange tijd gelegen, geen pakjeskoerier gezien. Ik heb in de weken/maanden er op nog twee keer een nieuwe mail gestuurd en zelfs telefonisch contact opgenomen. En nog steeds komt er geen oplossing. Het gaat over een bedrag van 59 euro. Ik weet niet goed welke stappen ik nog kan ondernemen, daarom probeer ik het langs deze weg.Alvast bedankt voor jullie hulp!Met vriendelijke groeten,Nicolas Slootmans

Berichten (1)

Dickies Life

Naar: N. S.

15/03/2021

Beste Nicolas ,Dank u voor het contacteren van Dickies Life Online Customer Care.Ik zie dat je al enige moeite hebt gedaan om je pakket te retourneren , mij lijkt de simpelste oplossing nu omdat je al een retourlabel hebt.. het pakket af te geven bij een UPS accespoint bij jou in de buurt met de retourlabel.Dit kun je vinden op de website van UPS KLIK HIER voor de link.Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet contact op te nemen – Ik help u graag verder.Met vriendelijke groet,KevinDickies Life Customer Care Team“PRIVACY MEDEDELING – Wij achten het belangrijk om uw persoonsgegevens te beschermen. De persoonsgegevens die u met ons deelt, zullen verwerkt worden door een bedrijf toebehorende aan de VF Groep. Voor meer informatie over onze verwerkingspraktijken of over uw rechten onder de wetgeving inzake persoonsgegevensbescherming, kunt u ons beleid raadplegen s:www.dickieslife.com/nl_nlrivacy-policy. Als u vragen heeft over privacy of als u uw privacyrechten wilt uitoefenen, kunt u ons een mail sturen naar privacy_europe@vfc.com.ref:_00Db0dbnM._5003X276QYb:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform