Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Smartwatch defect binnen garantietermijn
Beste,Ik bestelde op 26 november 2022 een smartwatch kids bij deplay voor mijn zoontje. Bij de bestelling verifieerde ik of deze compatibel was met whatsapp en dat bleek het geval. Nu kreeg ik melding dat op 23 October WhatsApp niet meer zal werken door een update van Android. Voor mij wil dat zeggen dat mijn zoontje de Watch niet meer zal gebruiken, want hij gebruikt alleen whatsapp. Na minder dan een jaar en binnen de garantietermijn. Na een vraag aan deplay bleek dat ze hier niks aan kunnen en willen doen voor mij. Ik denk dat als functies, zeker belangrijke als whatsapp, binnen de garantietermijn niet meer werken, er sprake is van een ontwerpfout. Ze schuiven echter de schuld af op Android, een redenering die geen steek houdt want Android doet constant updates en daar moet een recent toestel mee om kunnen. Beeld je maar eens in dat whatsapp na 11 maanden niet merkt op je gsm? Ik zou willen dat deplay een tegemoetkoming doet, zodat ik een nieuwe, volledig werkende smartwatch kan kopen ofwel het toestel door een nieuw toestel vervangt zonder het defect. Vriendelijke groeten
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten