Beste,Ik bestelde op 26 november 2022 een smartwatch kids bij deplay voor mijn zoontje. Bij de bestelling verifieerde ik of deze compatibel was met whatsapp en dat bleek het geval. Nu kreeg ik melding dat op 23 October WhatsApp niet meer zal werken door een update van Android. Voor mij wil dat zeggen dat mijn zoontje de Watch niet meer zal gebruiken, want hij gebruikt alleen whatsapp. Na minder dan een jaar en binnen de garantietermijn. Na een vraag aan deplay bleek dat ze hier niks aan kunnen en willen doen voor mij. Ik denk dat als functies, zeker belangrijke als whatsapp, binnen de garantietermijn niet meer werken, er sprake is van een ontwerpfout. Ze schuiven echter de schuld af op Android, een redenering die geen steek houdt want Android doet constant updates en daar moet een recent toestel mee om kunnen. Beeld je maar eens in dat whatsapp na 11 maanden niet merkt op je gsm? Ik zou willen dat deplay een tegemoetkoming doet, zodat ik een nieuwe, volledig werkende smartwatch kan kopen ofwel het toestel door een nieuw toestel vervangt zonder het defect. Vriendelijke groeten