Meest recente klachten

A. V.
28/01/2019

Dwaling omtrent datum en onwil om te verplaatsen

een tijd geleden kocht ik via vakantieveilingen een bon voor een diner in RESTAURANT DEN HUZAAR in Brugge. Via de site van vakantieveilingen dien je dan in te vullen wanneer je kan gaan. Ik had per ongeluk de verkeerde datum ingevuld 17/3 terwijl het 17/2 moest zijn. Dit was ook te zien in de opmerkingen die je kon toevoegen. In de opmerkingen schreef ik namelijk: Tot 17/2 ! Dit toonde duidelijk aan dat ik ervan uitging dat ik gereserveerd had voor 17/2 en niet voor 17/3. Nu , ik heb dit op tijd gezien en contacteerde eerst de site van vakantieveilingen. Daar staat op dat eens je gereserveerd hebt, je niet kan wijzigen van datum. Dat begrijp ik natuurlijk. maar ik kan duidelijk een dwaling aantonen, nl. een pure vergissing. Dit wordt temeer gestaafd door mijn opmerking bij mijn boeking ( zie hierboven). Toen ik hierop het restaurant meermaals mailde, getuigen zij van de onwil om deze boeking te verplaatsen. Ik ben dus mijn geld kwijt. De reden is dat er geen plaats meer is. Maar ik testte hun online reserveringssysteem via hun website uit en daar kon ik perfect reserveren voor 17/2. Daags erna kreeg ik een mail dat mijn reservering, hoewel eerste automatisch bevestigd, toch niet doorging...Daaruit blijkt duidelijk de onwil van deze mensen om hun klanten respectvol te behandelen. Ik heb hen ook gebeld en het probleem uitgelegd en nu reeds 3 mails over en weer gestuurd. In die tijd had de boeking al lang kunnen gewijzigd worden of konden ze toch een oplossing voorzien. Ik vind dat echt niet kunnen. Wij tonen althans toch aan dat we zeker gaan komen en dat we graag de reservering zouden behouden op een andere datum ! De klant is koning is alvast een principe die RESTAURANT DEN HUZAAR IN BRUGGE niet begrijpt. Ik begrijp dat zij misschien last hebben van toeristen en mensen die reserveren en niet komen maar wij hebben doorheen onze communicatie alvast het tegenovergestelde bewezen en dan nog houdt men hier geen rekening mee. Als er niet gereageerd wordt op onze klacht, dan ondernemen wij verdere stappen. Deze klacht wordt openlijk gepubliceerd op de site van Test-Aankoop en zal hopelijk het gepaste gevolg teweegbrengen.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform