Klacht
A. V.
Naar: DEN HUZAAR
een tijd geleden kocht ik via vakantieveilingen een bon voor een diner in RESTAURANT DEN HUZAAR in Brugge. Via de site van vakantieveilingen dien je dan in te vullen wanneer je kan gaan. Ik had per ongeluk de verkeerde datum ingevuld 17/3 terwijl het 17/2 moest zijn. Dit was ook te zien in de opmerkingen die je kon toevoegen. In de opmerkingen schreef ik namelijk: Tot 17/2 ! Dit toonde duidelijk aan dat ik ervan uitging dat ik gereserveerd had voor 17/2 en niet voor 17/3. Nu , ik heb dit op tijd gezien en contacteerde eerst de site van vakantieveilingen. Daar staat op dat eens je gereserveerd hebt, je niet kan wijzigen van datum. Dat begrijp ik natuurlijk. maar ik kan duidelijk een dwaling aantonen, nl. een pure vergissing. Dit wordt temeer gestaafd door mijn opmerking bij mijn boeking ( zie hierboven). Toen ik hierop het restaurant meermaals mailde, getuigen zij van de onwil om deze boeking te verplaatsen. Ik ben dus mijn geld kwijt. De reden is dat er geen plaats meer is. Maar ik testte hun online reserveringssysteem via hun website uit en daar kon ik perfect reserveren voor 17/2. Daags erna kreeg ik een mail dat mijn reservering, hoewel eerste automatisch bevestigd, toch niet doorging...Daaruit blijkt duidelijk de onwil van deze mensen om hun klanten respectvol te behandelen. Ik heb hen ook gebeld en het probleem uitgelegd en nu reeds 3 mails over en weer gestuurd. In die tijd had de boeking al lang kunnen gewijzigd worden of konden ze toch een oplossing voorzien. Ik vind dat echt niet kunnen. Wij tonen althans toch aan dat we zeker gaan komen en dat we graag de reservering zouden behouden op een andere datum ! De klant is koning is alvast een principe die RESTAURANT DEN HUZAAR IN BRUGGE niet begrijpt. Ik begrijp dat zij misschien last hebben van toeristen en mensen die reserveren en niet komen maar wij hebben doorheen onze communicatie alvast het tegenovergestelde bewezen en dan nog houdt men hier geen rekening mee. Als er niet gereageerd wordt op onze klacht, dan ondernemen wij verdere stappen. Deze klacht wordt openlijk gepubliceerd op de site van Test-Aankoop en zal hopelijk het gepaste gevolg teweegbrengen.
Berichten (1)
DEN HUZAAR
Naar: A. V.
Beste mevrouw, mijnheer,Dank voor uw mail, weliswaar met een onterechte klacht.Wij hebben 2 mails ontvangen en niet 3 zoals mevrouw Anouk Vandenbroucke weergeeft in haar klacht.Hieronder een kopie (bijlage 1) van de laatste mail plus de gebruikelijke transparante informatiemail daaraan verbonden, die wij stuurden naar mevrouw Anouk Vandenbroucke. De transparante informatiemail wordt ook apart verstuurd bij iedere reservering.Het is heel simpel wij geven een gratis menu voor de klanten en een andere aan qua de helft van de prijs, dus hebben wij ook onze voorwaarden daaraan verbonden (ten huize van mevrouw Anouk Vandenbroucke zijn er waarschijnlijk ook regels die men in acht moet nemen). Wij willen graag iedereen helpen, maar willen wel orde in onze zaak zodat vooral andere klanten of onze medewerkers niets moet worden tekortgedaan en daarbij alle mogelijke chaos vermijden.Wij behandelen nu iedereen gelijk en als wij terug zoiets toelaten, dan hebben wij bij degenen die daar gebruik van hebben gemaakt hun buren of vrienden of kennissen die terug zoals vroeger ons systeem wederom naar een totale desorganisatie zullen leiden. Men spreekt dan nog niet hoe enorm tijdrovend dit is, terwijl wij nu al geen tijd voor onszelf hebben vanwege de te vele en onregelmatige horecawerkuren die ver boven het gemiddelde liggen vergeleken bij de meeste andere jobs.Vooraleer u een boeking maakt, staat ook duidelijk in de voorwaarden van onze partner, dat gemaakte reservaties via hun gebeuren en niet worden gewijzigd (bijlage 2).Spijtig genoeg lezen vele mensen de voorwaarden niet!Want men kan inderdaad via ons algemeen reservatiesysteem nog boeken op diezelfde dag (zie bijlage 4), maar het is niet de bedoeling dat wij alles via acties gaan weggeven in deze al zeer moeilijke tijden voor de horeca. Op de datum die zij wilden wisselen was dit uur reeds ingenomen (zie bijlage 3), dus hebben wij er echt geen nood aan om nog dan nog meer weg te geven of nog meer open te stellen en dan in faling te gaan. Ter info alle data die wij openzetten zijn steeds uitverkocht geweest, komt daarbij naargelang het seizoen dat er dikwijls in de eerste 2-4 weken al geen plaats meer is.Om niet in herhaling te vallen verwijs ik naar onze mail in bijlage 1.Al kunnen wij nog heel wat schrijven (slechts enkele vbn: hoe wij of collegae worden uitgescholden omwille van een eigen actie, onwaarheden en misbruik via sociale media, vervalste vouchers, etc etc) over de houding van niet hoffelijke klanten en wantoestanden die wij al hebben meegemaakt.PS Wij zijn het enige restaurant van de ca 740 eetgelegenheden in Brugge en 1 van de 3 in West-Vlaanderen die willen meedoen met deze actie, en dit is spijtig genoeg te wijten aan het voorafgaande gebeurde wangedrag van bepaalde deelnemers. Al zijn meer dan 95 % actie-bon klanten wel zeer hoffelijk.Wij doen er alles aan om iedere klant gelijk te behandelen en dit volgens de vooropgestelde voorwaarden met een actie-bon, zodat zij bij ons smakelijk kunnen komen tafelen.Daarom vinden wij deze klacht totaal onterecht en ongegrond. Wij hebben er niets op tegen dat ons volledig antwoord publiekelijk wordt getoond, misschien een begin om aan een bepaalde groep consumenten aan te tonen dat zij dikwijls verkeerd bezig zijn en dat zij de restaurant-uitbaters en hun medewerkers niet als jojo's moeten aanzien en gebruiken.Sorry voor het ongemak van de spijtige waarheden in deze mail.Nog een fijne dag!Met vriendelijke groetenJoris Mob 0475 54 00 55Reservaties Den HuzaarCC: Mevrouw Anouk VandenbrouckeDEN HUZAARVlamingstraat 36B - 8000 BruggeBTW BE0.643.979.931Tel 050 333 797info@denhuzaar.bewww.denhuzaar.beBIJLAGE 1 (mail dd 22/01/19)Beste mevrouw VandenbrouckeDank voor uw mail.In het begin dat wij met VakantieVeilingen werkten veranderden wij alles naar goesting van de klanten, maar dat liep steeds in het honderd en vandaar behandelen wij nu iedereen gelijk volgens de voorwaarden. Want als wij maar terug iets toelaten zitten wij terug in hetzelfde straatje . want dan is het effectief van mijn buur of vriend of familie mag dit wel !!! Hierbij enkele voorbeelden van malaises:Wij zijn hier met 6 personen die de telefoon opnemen, soms midden in een overdruk service. En de ene weet dan niet van de andere en daar komt alleen maar desorganisatie van .De mensen komen dan plots met verschillende koppels tegelijk op een zelfde uur in een druk service en wij hebben dan geen plaats of wij zijn niet met genoeg medewerkers voorzien .De mensen komen met hun bons op zaterdagavond met een grote groep of op een feesag een communiefeest geven, terwijl wij dan volzet zijn en handen te kort hebben en zeker geen kortingsactie willen doorvoeren willen wij overleven ..Door het succes van VakantieVeilingen moesten wij soms een halve dag per dag uittrekken om alle mails etc te beantwoorden en alles te reorganiseren .Wij zijn in 2 horecaverenigingen en horen praktisch van alle collega's dat zij niet meer willen meedoen aan restaurant acties. Zij vinden dat u enkel miserie en het profitariaat aantrekt en ook om de reden dat er altijd personen zijn die denken zij alles mogen bij een actie (die de restauranthouder trouwens zelf schenkt) en dan via de sociale media hun zaak gaan zwart maken terwijl zij er soms zelfs nooit zijn geweest .Wij geven bij deze kortingsactie een gratis menu en een andere aan de helft van de prijs, dus vragen wij beleefd er geen eigen interpretaties aan te geven en om de voorwaarden te willen volgen in deze al moeilijke tijden voor de horeca. PS: Wel wil ik nog kwijt dat meer dan 9 op de 10 wel zeer hoffelijke klanten zijn.U kunt misschien toch proberen u vrij te maken of uw bon aan vrienden, kennissen of familie schenken.Sorry voor het ongemak, maar steeds welkom volgens de voorwaarden en voor een smakelijk etentje. Nog een fijne dag!Met vriendelijke groetenJoris Mob 0475 54 00 55Reservaties Den HuzaarDEN HUZAARVlamingstraat 36B - 8000 BruggeBTW BE0.643.979.931Tel 050 333 797info@denhuzaar.bewww.denhuzaar.beDaar wij wegens tijdsgebrek door het overdonderende succes van VakantieVeilingen geen aparte opgemaakte mail naar iedereen kunnen toesturen, bieden wij u hierbij onze verontschuldigingen aan indien deze standaard informatiemail niet persoonlijk moest overkomen.Français: utiliser Google traduction svpEnglish: use Google translation pleaseINFORMATIEMAIL MENURECLAMEACTIEVAKANTIEVEILINGEN DIE AUTOMATISCH NAAR IEDEREEN TOEGESTUURD WORDT TER VOORKOMING VAN MISVERSTANDEN1. 1. U heeft via de fantastisch populaire aanbiedingen op VakantieVeilingen een 3-gangenmenu gewonnen op VakantieVeilingen: proficiat! U kan lekker bij ons komen lunchen of dineren aan een enorm goedkoop tarief.2. De waardebon is geldig voor 2 personen per reservatie. U kan dus géén 2 waardebonnen van VakantieVeilingen cumuleren. De waardebonnen van VakantieVeilingen zijn ook niet cumuleerbaar met andere eventuele acties en er kan ook niet met RES betaald worden.2. Indien u met meerdere personen wenst te komen (wanneer u dit hebt gevraagd, wordt dit automatisch geboekt and128522) en kan dat uiteraard wel, maar deze extra personen kunnen geen gebruik maken van een waardebon of andere actie en zullen dus aan het reguliere tarief kunnen eten en drinken. 3. 3. Voor deze succesrijke kortingsactie via VakantieVeilingen, kunnen wij geen reservaties aannemen buiten de strikte aangegeven uren op de website van VakantieVeilingen. 4. Reserveren kan enkel en alleen via de website van VakantieVeilingen, want anders worden wij niet vergoed voor onze diensten. Via deze link kan u uw reservatie voltooien: s:www.vakantieveilingen.be/reserveren. 5. 4. Er worden geen verschuivingen van uren niet meer toegelaten voor deze extra kortingsactie, dus wees graag op tijd wilt u voor geen onaangename verassing staan(wij doen dit NIET MEER want meer dan 2 op de 5 vragen dit en hetleidt steeds tot totale desorganisatie ea).5. Om diezelfde desorganisationele reden, overstelpende mails die wij niet beantwoord krijgen en telefoons op de meest gekke tijden worden er ook geen veranderingen van datums niet meer toegelaten voor deze extra kortingsactie. Wij volgen de voorwaarden van VakantieVeilingen overeengekomen tussen alle partijen, dus reserveer meteen goed. En indien u belet bent, raden wij u aan om deze bon zo tijdig mogelijk door te geven aan iemand die u genegen is bij familie, kennissen of vrienden.4. 6. Gelieve bij vragen contact op te nemen met de klantendienst van VakantieVeilingen. 5. Graag géén telefoons en mails naar het restaurant.6. 7. Pas geen eigen interpretaties toe maar lees zorgvuldig de voorwaarden - zie bijlagen VakantieVeilingen.7. 8. Wij controleren uw reservatiebewijs (zie minivoorbeeld) en reserveer binnen de tijdslimiet van 3 maanden, want anders worden wij systematisch niet uitbetaald en moeten wij u spijtig genoeg terug huiswaarts sturen.9. Hondjes zijn toegelaten.Wat brengt u mee?Umoetaltijdenkelhetkopijvanhetuurendedatumvandereservatiemeehebben(zieminivoorbeeld).Dit is het bewijs dat u via VakantieVeilingen geldig gereserveerd hebt, dus niet het blad met uw uniek codenummer of waardebonnummer. Anders moeten wij u heel spijtig genoeg terug huiswaarts sturen, daar wij zonder dit bewijs geen eurocentjes krijgen.Minivoorbeeld:Beste mevrouw, mijnheer,Wij hebben ons door Vakantieveilingen laten overhalen om mee te doen methun succesrijke reclameacties. Niet alle restaurants doen aan dergelijke promoties mee om de gekende redenen, maar wij vinden het leuk om mensen op die manier kennis te laten maken met onze zaak.Door deVakantieveilingen succes formulezijn er enorm veel reserveringen. Waar het oorspronkelijk om een diner ging, werd al snel uitgebreid met een bijkomend mogelijkheid om 's middags ook te komen eten en in een mum van tijd waren deze ook allemaal gereserveerd en dan is er ook nog een openstelling reservatie in de namiddag bijgekomen. Wij hebben dit opengesteld op vraag van Vakantieveilingen en om de klant terug een plezier te doen om bij ons eens goedkoop te kunnen tafelen en ons te leren kennen. Wij hopen natuurlijk dat de klanten iets verteren of eens terugkomen of iemand meebrengen die aan hun tafel bijzit en het reguliere tarief betaalt. Alle openstaande data zijn steeds uitverkocht en daarom hebben de klanten die in het begin van de openzetting van de tijdsblokken reserveren, de beste en meeste keuzes.Wij geven een 3-gangenmenu voor 2 personen aan een enorm véél goedkoper tarief dan gewoonlijk, via Vakantieveilingen. En als u daar dan een aperitiefje, een wijntje en een koffietje bij drinkt hebben wij geluk. Wij hebben ook een upgrade menu gedaan om de klanten te plezieren en meer keuze te geven en om en wat extra centjes te verdienen. Verder zijn wij ook flexibel voor vegetariers, veganisten, mensen met allergenen of die iets niet lusten.MENU:dagsoepof kaaskrokettenof vegetarisch salade~vis of vlees van de dagof waterzooi van kipof vegetarische pasta~dessert van de dagof crème bruléeof ijstaartUPGRADE MENU:Zeebrugse vissoep met rouille en toast (Eur 2,00)of duo van kaas- en garnaalkroketten (Eur 2,50)of gerookte zalm met salade en toast (Eur 4,00)~filet mignon steak met pepersaus, frisse slaatje en frieten (Eur 4,50)of gebakken zalmfilet met witte wijnsaus en gepersilleerde aardappelen (Eur 5,00)of mosselen natuur/witte wijn/lookrovençale, mosselsaus en frieten (Eur 6,00)~dame blanche(Eur 2,30)ofduo van chocolade mousse (Eur 2,40)of Irish coffee (Eur 2,90)Een upgrade is terug een gunst voor de klanten en zeker geen must.Neem bijvoorbeeld zonder namen te noemen de Hotel reclame acties: ten 1° krijgt u een standaardkamer waar u meestal nog een niet goedkoop ontbijt moet bijbetalen en ten 2° kunt u meestal uw kamer upgraden tegen x aantal Euros naar een luxe of suite kamer. En waarom moet u dan meer betalen . ja omdat die hoteliers meer onkosten hebben aan een upgrade kamer en om dat zij aan hun promotieactie misschien toch iets kunnen overhouden en ook omdat ze hopen dat er misschien nog iets anders verbruikt of genuttigd wordt.Iedere dag krijgen wij mails voor nog meer uren open te stellen en om alles te veranderen. Dit is echter niet mogelijk. Zorg daarom dat u snel uw reservatie maakt via VakantieVeilingen, zodat u zeker een plaatsje heeft op de dag die u wenst. Wij zijn zeer tevreden met de 95% zéér hoffelijke klanten via VakantieVeilingen, maar als je weet dat sommigen proberen om 2 keer met dezelfde bon te komen tafelen en etc, dan begrijpt u wel dat we u vooraf inlichten over de volledige werking van de samenwerking en de reservaties.Wij proberen met deze informatiemail voor u zo transparant mogelijk te handelen en hopelijk kunt u begrip opbrengen dat wij met deze samenwerking onze kalmere momenten willen invullen, gezien wij of onze medewerkers, onze tafels, etc. toch beschikbaar zijn in de zaak. Als alle tafels in onze zaak door reclameacties gereserveerd zouden zijn, dan begrijpt u wel dat dit voor ons verlieslatend zou zijn. Wij proberen via VakantieVeilingen echt aanvullend op ons huidig clienteel te werken, waarvoor we gebruik maken van hun reservatiesysteem. U bent van harte welkom voor een uiterst lekkere menu en een goede servicevolgens de opgemaakte voorwaarden met VakantieVeilingen.Nog een fijne dag!Met vriendelijke culinaire smakelijke groetjesReservatie Team Den HuzaarRestaurant Den HuzaarVlamingstraat 36 B - 8000 Brugge * Het restaurant ligt ca 100 meter van de Brugse Markt.BIJLAGE 2Etentje voor 2: 3-gangenmenu bij meer dan 50 restaurantsMeerdere locaties Ga je graag lekker uiteten? Met onze restaurantvoucher reserveer je bij één van de verschillende restaurants een tafeltje voor een driegangen menu. Ook leuk als geschenk of date! Deel deze veiling Details Wat wordt er geveild?• 3-gangenmenu• Keuze uit verschillende deelnemende restaurants in Belgie (zie Meer info)• Voor 2 personen• Voucher in cadeaustijl te printenDataGeldig t/m 3 maanden na het winnen van de veiling.Bekijk vooraf altijd de actuele beschikbaarheid in de tab 'Beschikbaarheid'. De deelnemende restaurants en beschikbaarhedenzijn onderhevig aan wijzigingen(bijvoorbeeld tijdens nationale feesagen). Reserveerdaarom meteenna het winnen van je veiling je tafeltje.Vind je geen moment dat je past?Probeer het dan op een andere dag of in een ander restaurant.Extra verplichte kosten Eur 5,- administratiekosten VakantieVeilingenHoe maak je gebruik van de veiling? Betaal je gewonnen veiling binnen 5 dagen Na betaling kun je jouw waardebon met unieke code downloaden In het reserveringssysteem van VakantieVeilingen kies je een datum en locatie en maak je de reservering. Je hebt hiervoor je waardebonnummer nodig Eventuele dieetwensen en allergieen kun je hier ook aangevenVoorwaarden bijzonderheden Als winnaar van VakantieVeilingen ontvang je een speciaal geselecteerd driegangenmenu. Dit menu kan afwijken van het gebruikelijke menu van het restaurant Bij sommige restaurants is het mogelijk om tegen een toeslag andere, of meerdere gerechten te kiezen Het menu is onder voorbehoud Drankjes zijn niet inbegrepenJe kunt uitsluitend reserveren via het reserveringssysteem van VakantieVeilingenEen reservering kan niet meer gewijzigd of geannuleerd wordenMaximaal 1 waardebon per reservering Let op: graag de voucher geprintof digitaal meenemen!BIJLAGE 3 (mail dd 17/01/19)Beste mevrouw VandenbrouckeDank voor uw mail.U kunt enkel vrije data kiezen, de 17de februari om 15u is reeds gereserveerd door VakantieVeilingen.Sorry voor het ongemak, maar steeds welkom volgens de voorwaarden. Nog een fijn weekend!Met vriendelijke groetenJoris Mob 0475 54 00 55Reservaties Den HuzaarDEN HUZAARVlamingstraat 36B - 8000 BruggeBTW BE0.643.979.931Tel 050 333 797info@denhuzaar.bewww.denhuzaar.beDaar wij wegens tijdsgebrek door het overdonderende succes van VakantieVeilingen geen aparte opgemaakte mail naar iedereen kunnen toesturen, bieden wij u hierbij onze verontschuldigingen aan indien deze standaard informatiemail niet persoonlijk moest overkomen.Français: utiliser Google traduction svpEnglish: use Google translation pleaseINFORMATIEMAIL MENURECLAMEACTIEVAKANTIEVEILINGEN DIE AUTOMATISCH NAAR IEDEREEN TOEGESTUURD WORDT TER VOORKOMING VAN MISVERSTANDEN1. 1. U heeft via de fantastisch populaire aanbiedingen op VakantieVeilingen een 3-gangenmenu gewonnen op VakantieVeilingen: proficiat! U kan lekker bij ons komen lunchen of dineren aan een enorm goedkoop tarief.2. De waardebon is geldig voor 2 personen per reservatie. U kan dus géén 2 waardebonnen van VakantieVeilingen cumuleren. De waardebonnen van VakantieVeilingen zijn ook niet cumuleerbaar met andere eventuele acties en er kan ook niet met RES betaald worden.2. Indien u met meerdere personen wenst te komen (wanneer u dit hebt gevraagd, wordt dit automatisch geboekt and128522) en kan dat uiteraard wel, maar deze extra personen kunnen geen gebruik maken van een waardebon of andere actie en zullen dus aan het reguliere tarief kunnen eten en drinken. 3. 3. Voor deze succesrijke kortingsactie via VakantieVeilingen, kunnen wij geen reservaties aannemen buiten de strikte aangegeven uren op de website van VakantieVeilingen. 4. Reserveren kan enkel en alleen via de website van VakantieVeilingen, want anders worden wij niet vergoed voor onze diensten. Via deze link kan u uw reservatie voltooien: s:www.vakantieveilingen.be/reserveren. 5. 4. Er worden geen verschuivingen van uren niet meer toegelaten voor deze extra kortingsactie, dus wees graag op tijd wilt u voor geen onaangename verassing staan(wij doen dit NIET MEER want meer dan 2 op de 5 vragen dit en hetleidt steeds tot totale desorganisatie ea).5. Om diezelfde desorganisationele reden, overstelpende mails die wij niet beantwoord krijgen en telefoons op de meest gekke tijden worden er ook geen veranderingen van datums niet meer toegelaten voor deze extra kortingsactie. Wij volgen de voorwaarden van VakantieVeilingen overeengekomen tussen alle partijen, dus reserveer meteen goed. En indien u belet bent, raden wij u aan om deze bon zo tijdig mogelijk door te geven aan iemand die u genegen is bij familie, kennissen of vrienden.4. 6. Gelieve bij vragen contact op te nemen met de klantendienst van VakantieVeilingen. 5. Graag géén telefoons en mails naar het restaurant.6. 7. Pas geen eigen interpretaties toe maar lees zorgvuldig de voorwaarden - zie bijlagen VakantieVeilingen.7. 8. Wij controleren uw reservatiebewijs (zie minivoorbeeld) en reserveer binnen de tijdslimiet van 3 maanden, want anders worden wij systematisch niet uitbetaald en moeten wij u spijtig genoeg terug huiswaarts sturen.9. Hondjes zijn toegelaten.Wat brengt u mee?Umoetaltijdenkelhetkopijvanhetuurendedatumvandereservatiemeehebben(zieminivoorbeeld).Dit is het bewijs dat u via VakantieVeilingen geldig gereserveerd hebt, dus niet het blad met uw uniek codenummer of waardebonnummer. Anders moeten wij u heel spijtig genoeg terug huiswaarts sturen, daar wij zonder dit bewijs geen eurocentjes krijgen.Minivoorbeeld:Beste mevrouw, mijnheer,Wij hebben ons door Vakantieveilingen laten overhalen om mee te doen methun succesrijke reclameacties. Niet alle restaurants doen aan dergelijke promoties mee om de gekende redenen, maar wij vinden het leuk om mensen op die manier kennis te laten maken met onze zaak.Door deVakantieveilingen succes formulezijn er enorm veel reserveringen. Waar het oorspronkelijk om een diner ging, werd al snel uitgebreid met een bijkomend mogelijkheid om 's middags ook te komen eten en in een mum van tijd waren deze ook allemaal gereserveerd en dan is er ook nog een openstelling reservatie in de namiddag bijgekomen. Wij hebben dit opengesteld op vraag van Vakantieveilingen en om de klant terug een plezier te doen om bij ons eens goedkoop te kunnen tafelen en ons te leren kennen. Wij hopen natuurlijk dat de klanten iets verteren of eens terugkomen of iemand meebrengen die aan hun tafel bijzit en het reguliere tarief betaalt. Alle openstaande data zijn steeds uitverkocht en daarom hebben de klanten die in het begin van de openzetting van de tijdsblokken reserveren, de beste en meeste keuzes.Wij geven een 3-gangenmenu voor 2 personen aan een enorm véél goedkoper tarief dan gewoonlijk, via Vakantieveilingen. En als u daar dan een aperitiefje, een wijntje en een koffietje bij drinkt hebben wij geluk. Wij hebben ook een upgrade menu gedaan om de klanten te plezieren en meer keuze te geven en om en wat extra centjes te verdienen. Verder zijn wij ook flexibel voor vegetariers, veganisten, mensen met allergenen of die iets niet lusten.MENU:dagsoepof kaaskrokettenof vegetarisch salade~vis of vlees van de dagof waterzooi van kipof vegetarische pasta~dessert van de dagof crème bruléeof ijstaartUPGRADE MENU:Zeebrugse vissoep met rouille en toast (Eur 2,00)of duo van kaas- en garnaalkroketten (Eur 2,50)of gerookte zalm met salade en toast (Eur 4,00)~filet mignon steak met pepersaus, frisse slaatje en frieten (Eur 4,50)of gebakken zalmfilet met witte wijnsaus en gepersilleerde aardappelen (Eur 5,00)of mosselen natuur/witte wijn/lookrovençale, mosselsaus en frieten (Eur 6,00)~dame blanche(Eur 2,30)ofduo van chocolade mousse (Eur 2,40)of Irish coffee (Eur 2,90)Een upgrade is terug een gunst voor de klanten en zeker geen must.Neem bijvoorbeeld zonder namen te noemen de Hotel reclame acties: ten 1° krijgt u een standaardkamer waar u meestal nog een niet goedkoop ontbijt moet bijbetalen en ten 2° kunt u meestal uw kamer upgraden tegen x aantal Euros naar een luxe of suite kamer. En waarom moet u dan meer betalen . ja omdat die hoteliers meer onkosten hebben aan een upgrade kamer en om dat zij aan hun promotieactie misschien toch iets kunnen overhouden en ook omdat ze hopen dat er misschien nog iets anders verbruikt of genuttigd wordt.Iedere dag krijgen wij mails voor nog meer uren open te stellen en om alles te veranderen. Dit is echter niet mogelijk. Zorg daarom dat u snel uw reservatie maakt via VakantieVeilingen, zodat u zeker een plaatsje heeft op de dag die u wenst. Wij zijn zeer tevreden met de 95% zéér hoffelijke klanten via VakantieVeilingen, maar als je weet dat sommigen proberen om 2 keer met dezelfde bon te komen tafelen en etc, dan begrijpt u wel dat we u vooraf inlichten over de volledige werking van de samenwerking en de reservaties.Wij proberen met deze informatiemail voor u zo transparant mogelijk te handelen en hopelijk kunt u begrip opbrengen dat wij met deze samenwerking onze kalmere momenten willen invullen, gezien wij of onze medewerkers, onze tafels, etc. toch beschikbaar zijn in de zaak. Als alle tafels in onze zaak door reclameacties gereserveerd zouden zijn, dan begrijpt u wel dat dit voor ons verlieslatend zou zijn. Wij proberen via VakantieVeilingen echt aanvullend op ons huidig clienteel te werken, waarvoor we gebruik maken van hun reservatiesysteem. U bent van harte welkom voor een uiterst lekkere menu en een goede servicevolgens de opgemaakte voorwaarden met VakantieVeilingen.Nog een fijne dag!Met vriendelijke culinaire smakelijke groetjesReservatie Team Den HuzaarRestaurant Den HuzaarVlamingstraat 36 B - 8000 Brugge * Het restaurant ligt ca 100 meter van de Brugse Markt.BIJLAGE 4 (mail dd 25/01/19)Beste Wij hebben uw reservatie via Tablebookers geanulleerd, daar u enkel via de site van VakantieVeilingen kunt reserveren s:www.vakantieveilingen.be/reserveren - zie ook punt 3.Tot binnenkort misschien en nog een fijn weekend!Met vriendelijke groetenTeam Den HuzaarDaar wij wegens tijdsgebrek door het overdonderende succes van VakantieVeilingen geen aparte opgemaakte mail naar iedereen kunnen toesturen, bieden wij u hierbij onze verontschuldigingen aan indien deze standaard informatiemail niet persoonlijk moest overkomen.Français: utiliser Google traduction svpEnglish: use Google translation pleaseINFORMATIEMAIL MENURECLAMEACTIEVAKANTIEVEILINGEN DIE AUTOMATISCH NAAR IEDEREEN TOEGESTUURD WORDT TER VOORKOMING VAN MISVERSTANDEN1. 1. U heeft via de fantastisch populaire aanbiedingen op VakantieVeilingen een 3-gangenmenu gewonnen op VakantieVeilingen: proficiat! U kan lekker bij ons komen lunchen of dineren aan een enorm goedkoop tarief.2. De waardebon is geldig voor 2 personen per reservatie. U kan dus géén 2 waardebonnen van VakantieVeilingen cumuleren. De waardebonnen van VakantieVeilingen zijn ook niet cumuleerbaar met andere eventuele acties en er kan ook niet met RES betaald worden.2. Indien u met meerdere personen wenst te komen (wanneer u dit hebt gevraagd, wordt dit automatisch geboekt and128522) en kan dat uiteraard wel, maar deze extra personen kunnen geen gebruik maken van een waardebon of andere actie en zullen dus aan het reguliere tarief kunnen eten en drinken. 3. 3. Voor deze succesrijke kortingsactie via VakantieVeilingen, kunnen wij geen reservaties aannemen buiten de strikte aangegeven uren op de website van VakantieVeilingen. 4. Reserveren kan enkel en alleen via de website van VakantieVeilingen, want anders worden wij niet vergoed voor onze diensten. Via deze link kan u uw reservatie voltooien: s:www.vakantieveilingen.be/reserveren. 5. 4. Er worden geen verschuivingen van uren niet meer toegelaten voor deze extra kortingsactie, dus wees graag op tijd wilt u voor geen onaangename verassing staan(wij doen dit NIET MEER want meer dan 2 op de 5 vragen dit en hetleidt steeds tot totale desorganisatie ea).5. Om diezelfde desorganisationele reden, overstelpende mails die wij niet beantwoord krijgen en telefoons op de meest gekke tijden worden er ook geen veranderingen van datums niet meer toegelaten voor deze extra kortingsactie. Wij volgen de voorwaarden van VakantieVeilingen overeengekomen tussen alle partijen, dus reserveer meteen goed. En indien u belet bent, raden wij u aan om deze bon zo tijdig mogelijk door te geven aan iemand die u genegen is bij familie, kennissen of vrienden.4. 6. Gelieve bij vragen contact op te nemen met de klantendienst van VakantieVeilingen. 5. Graag géén telefoons en mails naar het restaurant.6. 7. Pas geen eigen interpretaties toe maar lees zorgvuldig de voorwaarden - zie bijlagen VakantieVeilingen.7. 8. Wij controleren uw reservatiebewijs (zie minivoorbeeld) en reserveer binnen de tijdslimiet van 3 maanden, want anders worden wij systematisch niet uitbetaald en moeten wij u spijtig genoeg terug huiswaarts sturen.9. Hondjes zijn toegelaten.Wat brengt u mee?Umoetaltijdenkelhetkopijvanhetuurendedatumvandereservatiemeehebben(zieminivoorbeeld).Dit is het bewijs dat u via VakantieVeilingen geldig gereserveerd hebt, dus niet het blad met uw uniek codenummer of waardebonnummer. Anders moeten wij u heel spijtig genoeg terug huiswaarts sturen, daar wij zonder dit bewijs geen eurocentjes krijgen.Minivoorbeeld:Beste mevrouw, mijnheer,Wij hebben ons door Vakantieveilingen laten overhalen om mee te doen methun succesrijke reclameacties. Niet alle restaurants doen aan dergelijke promoties mee om de gekende redenen, maar wij vinden het leuk om mensen op die manier kennis te laten maken met onze zaak.Door deVakantieveilingen succes formulezijn er enorm veel reserveringen. Waar het oorspronkelijk om een diner ging, werd al snel uitgebreid met een bijkomend mogelijkheid om 's middags ook te komen eten en in een mum van tijd waren deze ook allemaal gereserveerd en dan is er ook nog een openstelling reservatie in de namiddag bijgekomen. Wij hebben dit opengesteld op vraag van Vakantieveilingen en om de klant terug een plezier te doen om bij ons eens goedkoop te kunnen tafelen en ons te leren kennen. Wij hopen natuurlijk dat de klanten iets verteren of eens terugkomen of iemand meebrengen die aan hun tafel bijzit en het reguliere tarief betaalt. Alle openstaande data zijn steeds uitverkocht en daarom hebben de klanten die in het begin van de openzetting van de tijdsblokken reserveren, de beste en meeste keuzes.Wij geven een 3-gangenmenu voor 2 personen aan een enorm véél goedkoper tarief dan gewoonlijk, via Vakantieveilingen. En als u daar dan een aperitiefje, een wijntje en een koffietje bij drinkt hebben wij geluk. Wij hebben ook een upgrade menu gedaan om de klanten te plezieren en meer keuze te geven en om en wat extra centjes te verdienen. Verder zijn wij ook flexibel voor vegetariers, veganisten, mensen met allergenen of die iets niet lusten.MENU:dagsoepof kaaskrokettenof vegetarisch salade~vis of vlees van de dagof waterzooi van kipof vegetarische pasta~dessert van de dagof crème bruléeof ijstaartUPGRADE MENU:Zeebrugse vissoep met rouille en toast (Eur 2,00)of duo van kaas- en garnaalkroketten (Eur 2,50)of gerookte zalm met salade en toast (Eur 4,00)~filet mignon steak met pepersaus, frisse slaatje en frieten (Eur 4,50)of gebakken zalmfilet met witte wijnsaus en gepersilleerde aardappelen (Eur 5,00)of mosselen natuur/witte wijn/lookrovençale, mosselsaus en frieten (Eur 6,00)~dame blanche(Eur 2,30)ofduo van chocolade mousse (Eur 2,40)of Irish coffee (Eur 2,90)Een upgrade is terug een gunst voor de klanten en zeker geen must.Neem bijvoorbeeld zonder namen te noemen de Hotel reclame acties: ten 1° krijgt u een standaardkamer waar u meestal nog een niet goedkoop ontbijt moet bijbetalen en ten 2° kunt u meestal uw kamer upgraden tegen x aantal Euros naar een luxe of suite kamer. En waarom moet u dan meer betalen . ja omdat die hoteliers meer onkosten hebben aan een upgrade kamer en om dat zij aan hun promotieactie misschien toch iets kunnen overhouden en ook omdat ze hopen dat er misschien nog iets anders verbruikt of genuttigd wordt.Iedere dag krijgen wij mails voor nog meer uren open te stellen en om alles te veranderen. Dit is echter niet mogelijk. Zorg daarom dat u snel uw reservatie maakt via VakantieVeilingen, zodat u zeker een plaatsje heeft op de dag die u wenst. Wij zijn zeer tevreden met de 95% zéér hoffelijke klanten via VakantieVeilingen, maar als je weet dat sommigen proberen om 2 keer met dezelfde bon te komen tafelen en etc, dan begrijpt u wel dat we u vooraf inlichten over de volledige werking van de samenwerking en de reservaties.Wij proberen met deze informatiemail voor u zo transparant mogelijk te handelen en hopelijk kunt u begrip opbrengen dat wij met deze samenwerking onze kalmere momenten willen invullen, gezien wij of onze medewerkers, onze tafels, etc. toch beschikbaar zijn in de zaak. Als alle tafels in onze zaak door reclameacties gereserveerd zouden zijn, dan begrijpt u wel dat dit voor ons verlieslatend zou zijn. Wij proberen via VakantieVeilingen echt aanvullend op ons huidig clienteel te werken, waarvoor we gebruik maken van hun reservatiesysteem. U bent van harte welkom voor een uiterst lekkere menu en een goede servicevolgens de opgemaakte voorwaarden met VakantieVeilingen.Nog een fijne dag!Met vriendelijke culinaire smakelijke groetjesReservatie Team Den HuzaarRestaurant Den HuzaarVlamingstraat 36 B - 8000 Brugge * Het restaurant ligt ca 100 meter van de Brugse Markt.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten