Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
probleem met aansluiting mazoutkachel
Beste, u leverde een mazoutkachel type Wellstraler op 15-01-2022. De totale aankoopprijs was 1697,06€ . Bij deze kachel ontbrak er een vergasser. U weigerde deze te komen plaatsen en eiste om dit zelf als klant te doen. Wij vinden dit geen service en lieten daarom 97.06€ van de aankoopprijs openstaan. Na plaatsing merkte we dat de leiding van de kachel naar mazoutleiding een kleine hoeveelheid mazout lekt. Hierop namen we contact met de firma maar u weigert om dit te komen nakijken en herstellen omdat we volgens u niet betaald hebben, zijnde de 97,06€ die we lieten openstaan voor het niet plaatsen van de vergasser. We hebben u hiervoor al formeel in gebreke gesteld maar u weigert om deze lekkage te komen herstellen. We kunnen dit een grove nalatigheid noemen omdat het gaat over mazout die lekt. Er rest ons geen andere keuze om een derde (installateur) te laten langskomen om dit gebrek te herstellen en deze factuur integraal door te rekenen aan de firma Demyeco-Elewaut. Ook is de communicatie via mail grof en beledigend opgesteld u stelt dat zelfs een oma van 85 jaar een vergasser kan plaatsen. Dit is een allesbehalve een correcte en professionele reactie, eerder een kinderachtige houding. Kortom u weigert het lek te herstellen dat binnen wettelijke garantie valt daarom stellen wij dat we de gemaakte kosten volledig op de firma Demeyco-Elewaut zullen verhalen. Indien nodig zullen we ook niet nalaten om dit via gerechtelijke manier te innen. mvg
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten