Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Terugbrengen materiaal
Hallo,Ik heb op 13/03/2017 kimblokken bij jullie gekocht. Nu blijkt dat ik deze echter niet nodig heb omdat de vloerplaat niet zal geïsoleerd worden. Toen ik jullie opbelde 14/03/2017 om te vragen of ik de blokken mocht terugbrengen zei men mij dat ik dan 30% van de aankoopprijs kwijt ben. De blokken zijn nog niet gemanipuleerd geweest en liggen nog in mijn aanhangwagen. Ik vind dit dan ook heel onterecht en had graag het volledige bedrag terug gekregen aangezien ik binnen de24u heb gebeld om toch af te zien van mijn miskoop door een misverstand.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten