Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Bestelling niet geleverd. Geen reactie van def-shop
Wij bestelden op 5 december online. Wij zouden op 12 december het pakket ontvangen. Dat is nog steeds niet gebeurd. Volgens track and trace is de status dat het pakket bij DHL Duitsland in het sorteerproces zit maar deze status is sinds 6 december onveranderd gebleven. Meermaals gemaild naar DHL en Def-Shop maar er wordt niet gereageerd op de mails. Telefonisch geraak je niet binnen bij def-shop. Altijd wordt gezegd dat de lijnen roodgloeiend staan en wordt er ingehaakt. Wij hebben lang genoeg gewacht en willen nu ons geld (108,98) terug!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten