Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
betaling openstaande facturen
Geachte, Deze klacht gaat omtrent twee openstaande facturen, met betrekking tot onze werkzaamheden voor de Sprookjeswandeling in Maasmechelen Village, georganiseerd door Deepbridge in 2025. Het totaalbedrag van deze facturen bedraagt ongeveer €8.500 excl. btw, en ondanks eerdere toezeggingen is dit bedrag tot op heden nog steeds niet voldaan. In eerste instantie had ik contact met de eventverantwoordelijke, die mij verzekerde dat alles in orde zou komen en dat de betaling spoedig zou plaatsvinden. Vervolgens werd het dossier overgedragen aan de "CEO" van Deepbridge, met de belofte dat hij de betaling zou uitvoeren. Helaas is er sindsdien geen enkele vooruitgang geboekt, ondanks herhaalde pogingen van mijn kant om dit rechtmatig verschuldigde bedrag te innen. Het is bijzonder frustrerend om te zien dat bedrijven zoals Deepbridge zonder scrupules verder blijven opereren en ondertussen met veel show de volgende editie van de wandeling in Brugge aankondigen, terwijl eerdere leveranciers nog steeds op hun zuurverdiende centen wachten. Wij hebben ons werk correct en tijdig geleverd, en het is onaanvaardbaar dat de vergoeding hiervoor uitblijft. Ik vraag Deepbridge dan ook met klem om onmiddellijk over te gaan tot betaling van het openstaande bedrag. Ik wil slechts één ding: de vergoeding voor het vele werk dat wij geleverd hebben. Niets meer, niets minder. Met aandrang en in afwachting van uw spoedige reactie, Met vriendelijke groet, Tim Blanckaert
Betalingsprobleem
Beste, Mijn 2 dochters zijn al jaren aktief als semi-professionele danseres en worden regelmatig gevraagd voor dansopdrachten. Sedert 2022 staan er betalingen open bij Deepbridge tbv 900€. Ik heb de verantwoordelijke Koen van deze firma Deepbridge talloze keren gecontacteerd om deze betalingen te voldoen, telkens ging hij het nakijken. Tot ik onlangs besloot via faceboek mijn gal te spuien waarop hij me onmiddellijk berichtte dat hij de betalingenzou voldoen vóór 1 juli, tevergeefs. Ik ben ten einde raad, maar zou toch voor mijn dochter graag deze betalingen vergoed willen zien. Kanttekening : vele professionele artiesten hebben nog duizenden euro’s te goed van deze organisatie. Ik ben vastberaden om alle nodige acties te ondernemen, advocaat, sociale media,… om recht te laten geschieden. Wat raadt u aan ? Groet, Frank
Terugbetaling MamaMia
Geachte mevrouw/heer, Op 07 Juni 2024 heb ik ticket(s) gekocht voor de muscial MAMA MIA dat normaal doorging op 30 maart 2025. U deelde mij echter dat de datum van het evenement werd naar een nog latere te bepalen datum. U weigert thans de terugbetaling die ik verzocht op 16 juli 2024.. Ik vraag u daarom nogmaals om binnen de 5 dagen de terugbetaling van 144€. Indien ik geen terugbetaling heb gekregen, dan zal ik alle nodige Stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bestelling ticket • Kopie verzoek om terugbetaling • Bevestiging annulatie en opvolging Deep Bridge door Be.at • Extra verzoek terugbetaling 25sept • Kopie ontvangstbevestiging Deep Bridge
Nog steeds geen terugbetaling ontvangen
Geachte mevrouw/heer, Op 2/05/2024 heb ik ticket(s) gekocht voor Mamma Mia dat normaal doorging op 25/04/2025. U deelde mij echter mee dat het evenement werd geannuleerd. U weigert thans de terugbetaling die ik verzocht op 11/07/2024 en nogmaals op 28/08/2024. Ik vraag u daarom nogmaals om binnen de 7 kalenderdagen de terugbetaling van € 67. Indien ik geen terugbetaling heb gekregen, dan zal ik alle nodige Stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bestelling ticket • Kopie verzoek om terugbetaling
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten