Terug

Betalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

F. V.

Naar: Deepbridge

09/07/2025

Beste, Mijn 2 dochters zijn al jaren aktief als semi-professionele danseres en worden regelmatig gevraagd voor dansopdrachten. Sedert 2022 staan er betalingen open bij Deepbridge tbv 900€. Ik heb de verantwoordelijke Koen van deze firma Deepbridge talloze keren gecontacteerd om deze betalingen te voldoen, telkens ging hij het nakijken. Tot ik onlangs besloot via faceboek mijn gal te spuien waarop hij me onmiddellijk berichtte dat hij de betalingenzou voldoen vóór 1 juli, tevergeefs. Ik ben ten einde raad, maar zou toch voor mijn dochter graag deze betalingen vergoed willen zien. Kanttekening : vele professionele artiesten hebben nog duizenden euro’s te goed van deze organisatie. Ik ben vastberaden om alle nodige acties te ondernemen, advocaat, sociale media,… om recht te laten geschieden. Wat raadt u aan ? Groet, Frank

Berichten (2)

Deepbridge

Naar: F. V.

10/07/2025

Geachte, Dhr. Van den Eede heeft een mail gestuurd op 18.06. Daarop is onmiddellijk geantwoord. Zie de conversatie in bijlage. In die mail had Dhr. van den Eede zelf aan dat hij geruime tijd in het buitenland verbleef en nu pas dit dossier van zijn echtgenote had overgenomen. We hebben hem op dat moment ook aangegeven dat de betaling volgt. Vriendelijke groet, Koen Hendrickx Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be namens klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be Datum: woensdag, 9 juli 2025 om 11:15 Aan: captain@deepbridge.be captain@deepbridge.be Onderwerp: Betalingsprobleem ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Deepbridge

Naar: F. V.

11/07/2025

Geachte, We willen toch nog even toevoegen dat het het volste recht van Dhr. Van den Eede is om de betaling van zijn dochters te eisen, maar de ‘kanttekening’ die hij maakt is verkeerd, en druist als dusdanig ook in tegen de regels over het melden van klachten. Hij dient zich te beperken tot de zaken die hij zeker weet. Vriendelijke groet, Koen Van: Captain Deep Bridge captain@deepbridge.be Datum: donderdag, 10 juli 2025 om 16:55 Aan: klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be CC: Marie-Christine Deep Bridge marie-christine@deepbridge.be, Koen Deep Bridge koen@deepbridge.be Onderwerp: Re: Betalingsprobleem Geachte, Dhr. Van den Eede heeft een mail gestuurd op 18.06. Daarop is onmiddellijk geantwoord. Zie de conversatie in bijlage. In die mail had Dhr. van den Eede zelf aan dat hij geruime tijd in het buitenland verbleef en nu pas dit dossier van zijn echtgenote had overgenomen. We hebben hem op dat moment ook aangegeven dat de betaling volgt. Vriendelijke groet, Koen Hendrickx Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be namens klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be Datum: woensdag, 9 juli 2025 om 11:15 Aan: captain@deepbridge.be captain@deepbridge.be Onderwerp: Betalingsprobleem ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform