Geachte,
We willen toch nog even toevoegen dat het het volste recht van Dhr. Van den Eede is om de betaling van zijn dochters te eisen, maar de ‘kanttekening’ die hij maakt is verkeerd, en druist als dusdanig ook in tegen de regels over het melden van klachten. Hij dient zich te beperken tot de zaken die hij zeker weet.
Vriendelijke groet,
Koen
Van: Captain Deep Bridge captain@deepbridge.be
Datum: donderdag, 10 juli 2025 om 16:55
Aan: klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be
CC: Marie-Christine Deep Bridge marie-christine@deepbridge.be, Koen Deep Bridge koen@deepbridge.be
Onderwerp: Re: Betalingsprobleem
Geachte,
Dhr. Van den Eede heeft een mail gestuurd op 18.06. Daarop is onmiddellijk geantwoord. Zie de conversatie in bijlage.
In die mail had Dhr. van den Eede zelf aan dat hij geruime tijd in het buitenland verbleef en nu pas dit dossier van zijn echtgenote had overgenomen.
We hebben hem op dat moment ook aangegeven dat de betaling volgt.
Vriendelijke groet,
Koen Hendrickx
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be namens klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be
Datum: woensdag, 9 juli 2025 om 11:15
Aan: captain@deepbridge.be captain@deepbridge.be
Onderwerp: Betalingsprobleem