Terug

betaling openstaande facturen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

T. B.

Naar: Deepbridge

01/08/2025

Geachte, Deze klacht gaat omtrent twee openstaande facturen, met betrekking tot onze werkzaamheden voor de Sprookjeswandeling in Maasmechelen Village, georganiseerd door Deepbridge in 2025. Het totaalbedrag van deze facturen bedraagt ongeveer €8.500 excl. btw, en ondanks eerdere toezeggingen is dit bedrag tot op heden nog steeds niet voldaan. In eerste instantie had ik contact met de eventverantwoordelijke, die mij verzekerde dat alles in orde zou komen en dat de betaling spoedig zou plaatsvinden. Vervolgens werd het dossier overgedragen aan de "CEO" van Deepbridge, met de belofte dat hij de betaling zou uitvoeren. Helaas is er sindsdien geen enkele vooruitgang geboekt, ondanks herhaalde pogingen van mijn kant om dit rechtmatig verschuldigde bedrag te innen. Het is bijzonder frustrerend om te zien dat bedrijven zoals Deepbridge zonder scrupules verder blijven opereren en ondertussen met veel show de volgende editie van de wandeling in Brugge aankondigen, terwijl eerdere leveranciers nog steeds op hun zuurverdiende centen wachten. Wij hebben ons werk correct en tijdig geleverd, en het is onaanvaardbaar dat de vergoeding hiervoor uitblijft. Ik vraag Deepbridge dan ook met klem om onmiddellijk over te gaan tot betaling van het openstaande bedrag. Ik wil slechts één ding: de vergoeding voor het vele werk dat wij geleverd hebben. Niets meer, niets minder. Met aandrang en in afwachting van uw spoedige reactie, Met vriendelijke groet, Tim Blanckaert


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform