Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
non-delivery of goods in stock
Dear on date of 1/11/2023 I made a purchase of a product from this webshop from action,there was a very clearly stated special offer on the product in question, since every buyer could order a maximum of 1 article.The payment was made immediately and I have sent the receipt.After several e-mails with proof from their own general terms and conditions and requests for delivery, the seller refused to deliver the product.First the product was supposedly damaged. then the product was no longer in stock. The product is now back in stock.But they still don't want to deliver.my account was also blocked by the websitethis despite the fact that I have not received an item+ have lost my money. i just want to receive this item. this is my only demandno response to mails since the last 3 mails sent. i would urge you to deliver the item after this notice of default and official complaintKind regards Benne
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten