Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem terugbetaling
Geachte, Onlangs bestelde ik brownies bij jullie (29/10/2020 met als verzendatum 30/10/2020) en deze zijn pas na 10 dagen geleverd geweest (10/11/2020). Op woensdag 4/11 had ik reeds een terugstorting gevraagd. Op 9/11 heb ik binnen gebeld om de levering niet te laten doorgaan en om nogmaals een terugstorting te vragen. Helaas werd ik niet zo vriendelijk behandeld door de mensen op de klantendienst. Daar werd dan ook gezegd dat het de fout was van Bpost en dat men gedurende al die dagen niet wist waar het pakket zich bevond. Dit gaat om eten wat zeer verontrustend is. Daarna heb ik nog twee mails verstuurd, maar helaas krijg ik geen reactie meer. Gelieve het bedrag terug tot storten.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten