Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem met aangekochte producten
Op 1 februari is de zetel geleverd na extra weken wachten. De poten waren niet aan wezig 2x gebelt nemen niet op wij zijn daar geweest ze vertelde me ja volgende week komen wij deze leveren ondertussen 1maart nog steeds niets al 2x daar geweest ! Vandaag weer proberen bellen bericht na gelaten zonder reactie . De zitvlaktes piepen we hier voor zouden we een nieuwe krijgen omdat dit een productie fout zou zijn maar ze laten van zich afweten.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten