Terug

Probleem met aangekochte producten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. S.

Naar: De woonreus

01/03/2019

Op 1 februari is de zetel geleverd na extra weken wachten. De poten waren niet aan wezig 2x gebelt nemen niet op wij zijn daar geweest ze vertelde me ja volgende week komen wij deze leveren ondertussen 1maart nog steeds niets al 2x daar geweest ! Vandaag weer proberen bellen bericht na gelaten zonder reactie . De zitvlaktes piepen we hier voor zouden we een nieuwe krijgen omdat dit een productie fout zou zijn maar ze laten van zich afweten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform