Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
2° warmtepomp stuk door kortsluiting
Beste, bij uw interventie op 30/11/2021 aan mijn 1° warmtepomp is er door uw technicus een verkeerde aansluiting gebeurd in de elektriciteitskast waardoor er een spanning van 400V kwam te staan op het circuit van mijn 2° warmtepomp i.p.v. de normale 240V. Uw technicus heeft mij deze verkeerde spanning ook getoond tijdens zijn interventie. Hierdoor werkt mijn 2° warmtepomp niet langer. Deze 2° warmtepomp functioneerde perfect nog tijdens het eerste uur van uw eerste bezoek. Daarom wil ik dat u uw fout kostenloos gaat herstellen. Doordat ik deze 2° warmtepomp niet meer kan gebruiken zit het achterste gedeelte van mijn woning in de kou. Dit is zeer oncomfortabel vooral nu in het midden van de winter terwijl er buiten al vriestemperaturen optreden. Ik probeer u nu al meermaals over te halen tot een herstelling (zie mijn mails dd. 14/12/21 17:33 alsook van 20/12/21 14:05) doch tevergeefs. Bovendien sprak uw technicus bij zijn laatste bezoek op 13/12/21 nog van een herstelling voor Kerstmis. U moet begrijpen dat deze situatie niet langer kan blijven aanslepen en dat ik alle nodige verdere stappen zal nemen om uw fout te laten herstellen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten