Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Het niet krijgen van mijn bestelling
Geachte mevrouw/heer, Op 00-05-2024 , heb ik reeds een bestelling geplaatst op jullie site : de-speelgoedkoning.be Het artikel dat ik bij jullie had besteld is de " telefoonhoes met fotolijst - originele E-ink case voor iphone 11 " met trackingscode: SP0636398949994707 Ik stel echter vast dat de trackingscode niet gaat want ik krijg geen verdere informatie van de trackingsite. We zijn ondertussen 13-06-2024. Op de site staat snelle levering is dus niets van aan. Dit heeft geleid tot grote ongemakken dit was namelijk een verjaardagscadeau die ook niet meer van toepassing is deze is namelijk al gepasseerd. Daarom verzoek ik u onverwijld dat dit zo snel mogelijk opgelost raakt ik heb inmiddels al twee maal een mail gestuurd met mijn klacht op de 2de mail krijg ik gewoonweg geen antwoord. Ik verwacht daarom een terugbetaling als een compensatie vergoeding Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten