Geachte mevrouw/heer,
Op 00-05-2024 , heb ik reeds een bestelling geplaatst op jullie site : de-speelgoedkoning.be
Het artikel dat ik bij jullie had besteld is de " telefoonhoes met fotolijst - originele E-ink case voor iphone 11 " met trackingscode: SP0636398949994707
Ik stel echter vast dat de trackingscode niet gaat want ik krijg geen verdere informatie van de trackingsite. We zijn ondertussen 13-06-2024. Op de site staat snelle levering is dus niets van aan.
Dit heeft geleid tot grote ongemakken dit was namelijk een verjaardagscadeau die ook niet meer van toepassing is deze is namelijk al gepasseerd.
Daarom verzoek ik u onverwijld dat dit zo snel mogelijk opgelost raakt ik heb inmiddels al twee maal een mail gestuurd met mijn klacht op de 2de mail krijg ik gewoonweg geen antwoord. Ik verwacht daarom een terugbetaling als een compensatie vergoeding
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- Kopie factuur
- Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht