Meest recente klachten

A. C.
14/10/2015

probleem met de naservise

1:ik heb een keuken gekocht in 2013 en wij hadden een hoogglans besteld maar de verkoper heeft zich zeker van nr vergist en er werd een gewone witte keuken geleverd,ik heb toen gereclameerd maar volgens de firma was die keuken zo besteld zodus heb ik 2500€ moeten bij betalen voor hoogglans die geplaats werden 7 weken na de bestelling maar nu zit ik nog altijd met dat 2de stel deuren van service gesproken.2:nu heb ik schade aan een zijpaneel dat begint te blazen en heb de verkoper gecontacteerd en daar heb ik dan een e-mail van terug gekregen met de vermelding dat het schade door derden zou zijn.iIk hen een e-mail terug gestuurd wanneer zij toch eens konden langs komen voor te kijken maar ik krijg geen antwoord meer.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform