Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
probleem met de naservise
1:ik heb een keuken gekocht in 2013 en wij hadden een hoogglans besteld maar de verkoper heeft zich zeker van nr vergist en er werd een gewone witte keuken geleverd,ik heb toen gereclameerd maar volgens de firma was die keuken zo besteld zodus heb ik 2500€ moeten bij betalen voor hoogglans die geplaats werden 7 weken na de bestelling maar nu zit ik nog altijd met dat 2de stel deuren van service gesproken.2:nu heb ik schade aan een zijpaneel dat begint te blazen en heb de verkoper gecontacteerd en daar heb ik dan een e-mail van terug gekregen met de vermelding dat het schade door derden zou zijn.iIk hen een e-mail terug gestuurd wanneer zij toch eens konden langs komen voor te kijken maar ik krijg geen antwoord meer.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten