Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
uitvoering werken
gevelwerken laten uitvoeren, steenstrips waren reeds aangebracht op zeer goede wijze het voegwerk door de gevelgroep is niet correct gebeurd omdat ze grote verschillen hebben afgeleverd in dikte van het voegwerk 2 personen hebben gevoegd en is duidelijk te zien waar iedere persoon gestopt is eerst was de zaakvoerder akkoord dat er verschillen waren en uiteindelijk moet ik maar tevreden zijn met het resultaat omdat ze "genoeg werk" hebben gehad in totaal heb ik voor de werken 410061.16 euro betaald, ik vind dat ik voor zon bedrag een perfect uniform gevoegde muur moet hebben er zijn te veel en grote verschillen in voegwerk
Foutieve RAL kleur
Beste Heer Daelemans,Hieronder nog eens de mail die u reeds ontvangen heeft maar nu via een andere weg.Bij deze wil ik er toch op wijzen dat het opleveringsverslag op afstand is getekend. Dit is niet bij ons op de werf gebeurd.Zoals u in bijlage kan zien, heb ik zwart op wit welke RAL wij gevraagd hebben en bevestigd hebben gekregen.Dit is de reden waarom wij deze factuur betwisten.- de kleur is niet zoals overeengekomen - communicatie loopt al van in het begin fout - stukje van muur die al afgebrokkeld is (we discussiëren niet wie of wat maar willen hiervoor een OPLOSSING en krijgen deze niet)- facturen worden zogezegd opgestuurd maar wij hebben nog nooit een factuur via post ontvangen en als we dan een factuur krijgen is dat via mail door David.Wij willen graag een oplossing zien voor het kleurverschil van onze 2 muren. De andere muur is een 10m² groot. Eventueel is het een oplossing om deze muur af te werken of een financiële tegemoetkoming van jullie kant uit.We wachten op een antwoord van jullie uit voor we verdere stappen ondernemen. Met vriendelijke groeten,Timothy Mommens
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten