Terug

Foutieve RAL kleur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: De Gevelgroep

06/11/2022

Beste Heer Daelemans,Hieronder nog eens de mail die u reeds ontvangen heeft maar nu via een andere weg.Bij deze wil ik er toch op wijzen dat het opleveringsverslag op afstand is getekend. Dit is niet bij ons op de werf gebeurd.Zoals u in bijlage kan zien, heb ik zwart op wit welke RAL wij gevraagd hebben en bevestigd hebben gekregen.Dit is de reden waarom wij deze factuur betwisten.- de kleur is niet zoals overeengekomen - communicatie loopt al van in het begin fout - stukje van muur die al afgebrokkeld is (we discussiëren niet wie of wat maar willen hiervoor een OPLOSSING en krijgen deze niet)- facturen worden zogezegd opgestuurd maar wij hebben nog nooit een factuur via post ontvangen en als we dan een factuur krijgen is dat via mail door David.Wij willen graag een oplossing zien voor het kleurverschil van onze 2 muren. De andere muur is een 10m² groot. Eventueel is het een oplossing om deze muur af te werken of een financiële tegemoetkoming van jullie kant uit.We wachten op een antwoord van jullie uit voor we verdere stappen ondernemen. Met vriendelijke groeten,Timothy Mommens

Berichten (1)

De Gevelgroep

Naar: C. V.

10/11/2022

Beste,sta me toe te beginnen met een betalingsoverzicht te geven van onze klant.U zal ongetwijfeld snel merken dat het van in den beginnen een struggle geweest is om aan onze centen te geraken.Nochtans staat dit contractueel allemaal heel netjes beschreven in onze verkoopovereenkomst.Hieronder een overzicht:• Voorschotfactuur 4/7/2019 - 9.310 EUR - betaald 11/10/19 (per mail 4/7/19 + 16/9/19 + 8/10/19 - telefoon 8/10/19 - mail David)• F2 20/4/2022 - 3.032,25 EUR - betaald 8/6/2022 (per mail 20/4/22 + 6/5/22 - David mail 31/5/22 + post)• F3 24/8/2022 - 4.606,90 EUR - per mail 24/8/22 - David heeft deze ook doorgemaild maar ik weet niet juist wanneer)Openstaand saldo 4.606,90 EUR = laatste factuurDit is dus momenteel het openstaand saldo.Na maanden aandringen komt men nu met verschillende opmerkingen af die nooit eerder vermeld zijn geweest.Wij beschikken over een ondertekend opleveringsverslag.Meer zelfs, klant was enorm tevreden en vond het jammer dat ze onze werknemers niet persoonlijk kunnen bedanken hebben .Nu klaagt de klant over een kleurverschil als gevolg van een aantal crepi-potten die net voor de plaatsing beschadigd werden door hagelbollen waardoor er regen in de potten is geraakt. De klant heeft dit pas vorige maand opgemerkt zegt hij, toen hij een buitenverlichting wilde ophangen in dezelfde kleur.ik herhaal,voordien was hij altijd heel tevreden over de werken.Wij hebben dat kleurverschil zelf nooit opgemerkt.Dat kleine stukje crepi dat aan een hoek is '˜afgebrokkeld' komt door iemand van het gezin die er heeft tegen gestoot. Crepi kan niet zomaar afbrokkelen, dat hebben wij hem ook gezegd.Als compensatie voor het kleurverschil vraagt hij een klein muurtje van 10 m ² af te werken met crepi of een financiele tegemoetkoming.Ik herhaal onze eis om tegen eind volgende week het openstaand saldo van maar liefst 4.606,90 euro over te hebben geschreven op onze rekening.En ik herhaal,indien dit niet het geval is, gaat het dossier eindelijk onverichterzake naar onze raadsman met alle extra kosten van dien die uiteraard ten laste zijn van onze klant.Ik mag hopen dat het zover echt niet hoeft te komen !Buitengewone groet,Rudi DaelemansBestuurdergevelgroep.beDe Gevelgroep Grimbergen, Dilbeek en RumstOnze toonzalenDe Gevelgroep UitvoeringLonderzeelsesteenweg 34, 1861 Wolvertem (Westrode) Tel: 02 896 62 50De Gevelgroep DilbeekNinoofsesteenweg 866, 1703 Dilbeek Tel: 02 896 62 50De Gevelgroep GrimbergenWolvertemsesteenweg 317, 1850 Grimbergen Tel: 02 896 62 50De Gevelgroep RumstBussestraat 44, 2840 Rumst Tel: 02 896 62 50


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform