Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met Cashback
Op 08/03/23 kocht ik bij Hubo onder meer 1 zak DCM vital-green gazon 20 kg van 53,99 € waarbij een cashback voucher recht geeft op een terugbetaling van 6,00 €. De terugbetaling zou plaatsvinden binnen de 10 werkdagen.Op 09.03.23 ontvang ik van be@hasting.support een e-mail met de titel: Uw aanvraag tot terugbetaling werd goedgekeurd. Met de bevestiging dat zij het cashbackbedrag op mijn rekening zullen storten binnen 30 dagen.Op woensdag 05.04.23 ontvang ik opnieuw een e-mail met dezelfde titel, en met dezelfde bevestiging dat het bedrag binnen de 30 dagen zal gestort worden.Ik heb daarop een antwoord gestuurd dat ik helemaal NIET akkoord ga, omdat de cashback reeds lang zou moeten gestort zijn, nl. binnen de 10 werkdagen hetzij op 23.03.23.Tot op vandaag nog geen storting gezien!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten