Terug

Problemen met Cashback

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. S.

Naar: De Ceuster Meststoffen NV

11/04/2023

Op 08/03/23 kocht ik bij Hubo onder meer 1 zak DCM vital-green gazon 20 kg van 53,99 € waarbij een cashback voucher recht geeft op een terugbetaling van 6,00 €. De terugbetaling zou plaatsvinden binnen de 10 werkdagen.Op 09.03.23 ontvang ik van be@hasting.support een e-mail met de titel: Uw aanvraag tot terugbetaling werd goedgekeurd. Met de bevestiging dat zij het cashbackbedrag op mijn rekening zullen storten binnen 30 dagen.Op woensdag 05.04.23 ontvang ik opnieuw een e-mail met dezelfde titel, en met dezelfde bevestiging dat het bedrag binnen de 30 dagen zal gestort worden.Ik heb daarop een antwoord gestuurd dat ik helemaal NIET akkoord ga, omdat de cashback reeds lang zou moeten gestort zijn, nl. binnen de 10 werkdagen hetzij op 23.03.23.Tot op vandaag nog geen storting gezien!

Berichten (1)

De Ceuster Meststoffen NV

Naar: R. S.

17/04/2023

Beste Raymond,Vooreerst onze excuses voor dit ongemak!DCM staat garant voor kwaliteit en tevreden klanten. We hebben daarom alles in het werk gesteld zodoende u een correcte terugbetaling mag ontvangen.Deze zal eersaags op uw rekening verschijnen.Hopend u hiermee correct te hebben geholpen!Indien er nog vragen zijn, hoor wij het graag.Mvg,DCM[cid:dcm_402f626c-1a3a-40ca-9b95-3f7014e75541.png]Astrid DanauSales and Marketing AdministratorT. +3214286184W. www.dcm-info.com E. ada@dcm-info.comDe Ceuster Meststoffen (DCM) - Bannerlaan 79 - 2280 Grobbendonk (BE)[cid:c02_a49023e5-2d77-4c48-8d20-ea00c07e35f9.png]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform