Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem met dienst na verkoop
Beste, vorig jaar heb ik een wagen gekocht bij DCT garage. Aankoop is gebeurd onder garantie. 5 keer langs moeten gaan wegens verschillende gebreken aan auto (olielek, haperende motor, allerlei electronische problemen etc) in 6 maanden tijd. Elke keer werd er mij gezegd dat de auto helemaal in orde is gebracht. Nadien kon Ik de zaakvoerder ook niet meer bereiken (heeft een te druk agenda). Dienst na verkoop verschuift het probleem naar de zaakvoerder die niet te bereiken is! Ze nemen mijn telefoons ook niet meer op.Ondertussen heb ik de wagen moeten verkopen voor export met een behoorlijk verlies van 8000euro!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten