Terug

Probleem met dienst na verkoop

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. K.

Naar: DCT Wielsbeke

03/10/2019

Beste, vorig jaar heb ik een wagen gekocht bij DCT garage. Aankoop is gebeurd onder garantie. 5 keer langs moeten gaan wegens verschillende gebreken aan auto (olielek, haperende motor, allerlei electronische problemen etc) in 6 maanden tijd. Elke keer werd er mij gezegd dat de auto helemaal in orde is gebracht. Nadien kon Ik de zaakvoerder ook niet meer bereiken (heeft een te druk agenda). Dienst na verkoop verschuift het probleem naar de zaakvoerder die niet te bereiken is! Ze nemen mijn telefoons ook niet meer op.Ondertussen heb ik de wagen moeten verkopen voor export met een behoorlijk verlies van 8000euro!

Berichten (7)

DCT Wielsbeke

Naar: M. K.

04/10/2019

Beste,Ik ontvang uw mail met klacht, zie hieronder mijn antwoord van BEGIN dit jaar.Indien u verdere uitleg nodig heeft, bel me gerust.Ik wens hier niet te veel tijd meer aan te verliezen, mijn geduld is HELEMAAL op.En als meneer niet stopt met zijn bedreigingen, leg ik klacht neer wegens stalking.Het stopt ergens...Frederik DaenekindtManaging Director32 496 52 90 09Wielsbeke Ooigemstraat 6 32 56 44 33 33Maldegem Industrielaan 9a 32 50 39 39 50www.dct.beBegin doorgestuurd bericht:Van: info@conciliationautomoto.beOnderwerp: FW: VERTROUWELIJK Re: Klacht FO/2019/9Datum: 31 januari 2019 om 12:24:40 CETAan: info@dct.beGeachte,Wij danken u voor uw antwoord.We sluiten dit dossier op ons niveau.Met vriendelijke groeten,Patrick PIRETAvenue Jules Bordetlaan 164 1140 Brussel Bruxellest 02 778 62 47 f 02 778 62 24 www.conciliationautomoto.bewww.verzoeningautomoto.be

M. K.

Naar: DCT Wielsbeke

19/10/2019

Zie in bijlage bericht

M. K.

Naar: DCT Wielsbeke

19/10/2019

Zie in bijlage bericht

DCT Wielsbeke

Naar: M. K.

23/10/2019

Goedemiddag,Dank voor de printscreen van u telefoon, maar zoals ook al honderden keren gezegd, zijn wij perfect bereikbaar tijdens de kantooruren op het vast nr 056 44 33 33Ik weet niet waar u naar toe wil, dus graag even duidelijkheid in dit dossier?Groeten,Frederik DaenekindtManaging Director +32 496 52 90 09 Wielsbeke Ooigemstraat 6 +32 56 44 33 33 MaldegemIndustrielaan 9a +32 50 39 39 50 www.dct.be Op 19 okt. 2019, om 21:04 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven: MUSTAFA KARAKUS

M. K.

Naar: DCT Wielsbeke

23/10/2019

DCT WIELSBEKEBeste Frederik, Ik ben onder de indruk van uw snelle respons, dit kunnen we waarschijnlijk danken aan test-aankoop. Ik heb nochtans verschillende bewijzen dat de dienst na verkoop bij DCT meerdere keren mijn mails, berichten en telefoons heeft genegeerd. De wagen is ondertussen met moeite verkocht aan export. Zoals u had toegegeven is het een slechte verkoop geweest. Ik heb daar wel alleen voor moeten opdraaien.Bij deze stel ik voor om dit dossier af te sluiten door een minnelijke oplossing van het geschil. Graag had ik een voorstel van jullie ontvangen.Met vriendelijke groeten,Mustafa Karakus

DCT Wielsbeke

Naar: M. K.

24/10/2019

DATA NOT AVAILABLE

M. K.

Naar: DCT Wielsbeke

24/10/2019

Beste Frederik,Bedankt voor de uitgebreide mail. De verborgen gebreken werden na een maand opgesomd op mail. Het gaat hier niet enkel om een kapotte vergrendel (staat los van de m knopjes) en uitbalancering (nieuwe banden geplaatst achter, trilling kwam van voorbanden).Het is en blijft een onopgeloste zaak tot als ik een goed en eerlijk voorstel krijg.Een commerciële korting bij aankoop van een wagen via DCT is geen optie na deze slechte ervaring!Ik eis een schadevergoeding van 15% op de aankoopprijs.Zie bijlage aub.Met vriendelijke groeten,Mustafa Karakus


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform