Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met terugbetalling
Beste, Antal weken geleden heb ik bij https://www.datona.be/ een straalketelgekocht met 6 zakken staalmiddelen erbij (order nummer: 30059243). Teneerste de kwaliteit van de product was slecht begin van de masker en vervolgde ketel en de zand. Ik kon niet fatsoenlijk werken door verstopping van detoestel en ik heb het gevraagd om terug te sturen. Aan de website ze geveneen periode van 180 dagen dat je kunt uw product terug sturen maar volgenshun uitleg de toestel was geopend en ze konden niet meer aanvaarden. Hoekon ik dat wisten dat de toestel zou niet werken als ik niet had geopend!? Ophet einde hadden ze alleen toestemming gegeven voor de drie niet geopendzakken zand terug te sturen. Ze hadden 3 retour labels gemaakt en haddenmij gezegd de zakken gewoon zo aan post nl lever punt binnen te brengen. 2zakken waren van een grootte doos en heb ik gewoon zonder ander extraverpakking naar hun gestuurd en de derde was allemaal in de origineleverpakking. Ik heb het gedaan zoals hadden ze mij gezegd en eindelijk mijnpakketen waren om Zaterdag 09/09/2024 bij hun terug geleverd. Gisteren,11/03, kreeg een e-mail van Datona dat ze de zaken hadden gekregen maar,ze waren toch beschadigd en ze konden niet meer terug betallen. Ze stureneen foto waarop alleen twee zakken waren die zonder extra verpakkinggestuurd waren. Ik vraag waar is de derde die in de originele verpakkingwas? Ze zeiden dat ze niet ontvangen hadden. Hoe komt dat ik stuur driepakketen en 2 zijn wel ontvangen een de derde die in de juiste verpakkinggestuurd was, was niet ontvangen!? Ik heb contact genomen met PostNL enPostNL zei dat Datona moet een onderzoeking starten bij PostNL zoals voorde verloren en ook voor de beschadigde pakketen. Terug gebeld bij Datonaen ze zeggen dat ze kunnen geen onderzoek starten voor de tweebeschadigde zakken maar ze gaan contact nemen met PostNL voor deverloren zaak. Ik heb alle e-mails en whatsapp berichten van Datona en zijnconstant aan het liggen, ze willen volgens mij gewon niet terug betallen en iktwijfel dat ze van zelf die twee zakken hadden beschadigd. Ik hoop dat ikhiermee geholpen ben want steel voor dat ik geen factuur bij hun zou niet betallenwat zouden ze hadden gedan!?Met vriendelijke groeten,Ardit Zaclli - Zaakvoerder van AZA Technic
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten