Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
weigering tegemoetkoming
BesteZoals ieder jaar namen wij ook dit schooljaar een jaarabonnement voor de danslessen van onze zoon.Sinds de beslissing van de regering zijn zoals bij alle andere sporten de danslessen stopgezet.Een aantal groepen kregen blijkbaar online lessen, maar omdat dit bij het genre van onze zoon Tibe blijkbaar te moeilijk lag heeft hij sinds de sluiting niets meer gehad.Nu kregen we een berichtje dat diegene die een annulatieverzekering genomen hadden 8 euro terugkregen per les.Blijkbaar kon je dit jaar omwille van corona een annulatieverzekering nemen, maar dat was de eerste keer dat ik ervan hoorde.Dat was blijkbaar een optie tijdens het bestellen van de lessen.Ik heb naar de eigenares gemaild omdat ik totaal niet wist of ik ald dan niet een annulatieverzekering had.Nu blijkt dat ik deze niet heb. Ik heb wel 195 euro betaald.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten