Terug

weigering tegemoetkoming

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: DANSSCHOOL I-MOVE

27/01/2021

BesteZoals ieder jaar namen wij ook dit schooljaar een jaarabonnement voor de danslessen van onze zoon.Sinds de beslissing van de regering zijn zoals bij alle andere sporten de danslessen stopgezet.Een aantal groepen kregen blijkbaar online lessen, maar omdat dit bij het genre van onze zoon Tibe blijkbaar te moeilijk lag heeft hij sinds de sluiting niets meer gehad.Nu kregen we een berichtje dat diegene die een annulatieverzekering genomen hadden 8 euro terugkregen per les.Blijkbaar kon je dit jaar omwille van corona een annulatieverzekering nemen, maar dat was de eerste keer dat ik ervan hoorde.Dat was blijkbaar een optie tijdens het bestellen van de lessen.Ik heb naar de eigenares gemaild omdat ik totaal niet wist of ik ald dan niet een annulatieverzekering had.Nu blijkt dat ik deze niet heb. Ik heb wel 195 euro betaald.

Berichten (1)

DANSSCHOOL I-MOVE

Naar: K. D.

28/01/2021

Klacht - weigering tegemoetkoming - (CPTBE01180151-49)Geachte,Ik denk dat u een foute tegenpartij aangeschreven heeft.Wij zijn een syndicuskantoor en verkopen geen danslesabonnementen.*OPGELET**NIEUW ADRES TERNESSELEI 324 TE 2160 WOMMELGEM.**ALLE ANDERE COMMUNICATIEMIDDELEN BLIJVEN BEHOUDEN ZOALS TEL EN MAIL*Vriendelijke groetenPascal DurantImove bvbaTel: 03/324.40.39 03/325.21.13Fax: 03/326.54.71E-mail: info@imove.be*


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform