Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
WEIGERING OM BESTELDE AUTO CONFORM BESTELBON TE LEVEREN
Aan Nissan Garage Dams in GeelBij jullie een auto gekocht maar geen levering omdat de deal te gunstig is voor ons als klant? Het is ongelooflijk maar waar....Op 28 september 2016 kochten we bij jullie een nissan note. Eind oktober kregen we bericht dat de auto er was.Toen we langskwamen bleek echter dat de verkoper waarmee we de verkoop afsloten er niet meer was. Er waren blijkbaar onregelmatigheden.Tijdens een volgend gesprek in uw kantoor zei U(de zaakvoerder) dat de levering van de wagen niet conform het verkoopcontract geleverd zou worden. De verkoper had een te voordelige verkoopprijs gegeven en ook met de gratis te leveren opties ging u niet akkoord. Maar uw verkoper is uw werknemer en als werkgever bent u verantwoordelijk voor zijn verkoopsstrategie. Wij als consument hebben wel een wettelijk verkoopcontract. Wij moesten dus maar een tegenvoorstel doen . Als eerlijke consument waren we wel omver geblazen door deze onverwachte reactie.Gedurende de volgende weken heb ik mails gestuurd om de status van de levering te checken. Zelf heeft U me 3x gebeld (steeds naar aanleiding van een van mijn mails maar nooit op eigen initiatief) en reeds bij het eerste telefoongesprek hebben wij een tegenvoorstel gedaan maar zonder resultaat. Als consument heb ik echter wel recht op een correcte behandeling . De aankoop van een wagen is voor ons wel een belangrijke zaak en geen alledaagse deal zoals bij u misschien het geval is.Ook testaankoop heeft u reeds 2x aangeschreven om uw schriftelijk standpunt te vragen maar zonder resultaat. Ook Nissan Belux heb ik gevraagd om te bemiddelen maar geen schriftelijk antwoord van uw kant.U houdt ons reeds meer dan twee maanden aan het lijntje zonder een duidelijk standpunt in te nemen. Het is echt wel onprofessioneel en klantonvriendelijk. Als uw verkoper een deal afsluit waarmee u niet akkoord bent dan moet u dit met hem uitpraten. Een klant mag hier niet de dupe van zijn. Een goede garagehouder neemt zijn verantwoordelijkheid en verschuilt zich niet achter stilzwijgen. Ik verwacht dan ook een finaal standpunt. Als consument heb ik recht op een eerlijke behandeling wat tot nu toe echt niet het geval is.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten