Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Pakket wordt niet verzonden
Beste,Op 28/02/2024 bestelde ik een armband bij costumlove. Nadat ik een mail kreeg met enkel en alleen een nummer van mijn bestelling vond ik dit al een rare zaak. Na 4 dagen begon ik even wat opzoek werk te verrichten en kwam ik op jullie instagram account waarbij onder elke geposte foto van jullie het vol hangt met de comments dat je bij costumlove niets mag bestellen aangezien jullie oplichters zijn. Na dit gezien te hebben besloot ik actie te ondernemen in de hoop mijn 19euro terug betaald te krijgen.Met vriendelijke groetenKoray Cools
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten