Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
van papieren abonnement naar digitaal abonnement
Beste, ik nam een abonnement op het tijdschrift Culinair Ambiance, een papieren jaarabonnement. Dit wil zeggen dat ik maandelijks een tijdschrift opgestuurd krijg. Na één maand krijg ik niets meer. Het bedrijf meldt dat ze gestopt zijn met papieren abo's en overgeschakeld zijn naar digitale abo's. Dat willen we niet en hadden we dit op voorhand geweten dat er een omschakeling zou zijn hadden we nooit een abo genomen. We willen ons geld terug, maar het bedrijf blijft doof voor onze vraag.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten