Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Slechte levering
Goeie middag, Heb comfort sandalen besteld en ook sandalen toegestuurd gekregen maar zijn totaal waardeloos. Ene sandaal is bovenaan gewoon 2 cm wijder dan andere. Zie foto’s in bijlage. Verschillende mails gestuurd , kan het product alleen retourneren naar China en moet zelf voor de kosten opdraaien. Kunnen jullie hierbij helpen Mvg Rita Verlee Verlee.rita@gmail.com
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten