HoiRita,We vinden het echt jammer om te horen dat je ongemak hebt ondervonden met het product dat je hebt ontvangen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we zijn hier om de dingen met een glimlach recht te zetten!Om je zo effectief mogelijk te kunnen helpen, vragen we je vriendelijk om je hulp. Zou je het erg vinden om een snelle foto of video van het artikel dat je hebt ontvangen te maken? Dit zal ons helpen het probleem beter te begrijpen en samen de perfecte oplossing te vinden!Stuur ons alstublieft een korte video (minder dan 60 seconden) of foto waarop eventuele schade, gebreken of onregelmatigheden met het product duidelijk te zien zijn. Jouw medewerking wordt zeer op prijs gesteld, en het stelt ons in staat om het product snel voor je te vervangen.Bij voorbaat hartelijk dank voor je begrip en hulp!Als je vragen hebt of verdere begeleiding nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.--Met vriendelijke groeten,Emma Klantenservice s:www.comoda-amsterdam.nl/klachten@test-aankoop.be wrote: Slechte levering (s:fonts.googleapis.com) (s:fonts.gstatic.com) (s:fonts.googleapis.com/css2?family=Alegreya+Sans:wght@400;700family=Merriweather:wght@400;700display=swap)