Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
GEEN LEVERING VAN BESTELLING
Beste, wij zijn al HEEL LANG lid van Test Aankoop maar hebben nu echt jullie hulp nodig. Wij hebben namelijk op 12 augustus 2025 bij "Comfit underwear.nl" via internet een bestelling van €69.90 geplaatst en betaald. Tot op heden 12 oktober, 2 maanden erna, nog steeds niets ontvangen! Links in hun mails waarbij men zogezegd je bestelling kan volgen werken niet. Onze mails met de vraag waar onze levering blijft worden gewoonweg niet beantwoord! Heel frustrerend. Is gewoon diefstal! In bijlage veel screenshots van de bestelling, bevestigingen en onze klachtenmails; Helaas niet allemaal, want er is bij jullie blijkbaar een beperking in het aantal uploads. De andere en originele mails zijn te verkrijgen indien nodig. Laat maar weten via mail: marina.tubeeckx@telenet.be GRAAG DRINGEND HELP AUB. Bedankt. Groetjes, Marina
Wettelijk altijd 14 dagen herroepingsrecht!
Beste, mijn 17-jarige dochter bestelde ondergoed online zonder mijn toestemming, waarop ik direct reageerde met een mail naar de klantendienst om de bestelling te herroepen. Geen antwoord of bevestiging gekregen. Volgende dag krijg ik een mail met 'uw bestelling is onderweg', opnieuw reageerde ik dat ik het pakket niet hoef en een refund aanvroeg en dan kreeg ik dit antwoord:Goedemiddag,Dank u voor uw e-mail.Sorry, we hebben een geautomatiseerd verwerkingssysteem waardoor we uw bestelling niet kunnen annuleren.U mag wettelijk het herroepingsrecht niet weigeren.Gelieve het nodige te doen
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten