Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Document verkeerd ingevuld en zo geen recht meer op premie
Beste ,We betaalden je om een EPB verslag op te stellen ( 9 jaar geleden, 900€) voor onze nieuwe woning. Je gaf zelf de waarden van ventilatie voor de verschillende ruimten door aan de installateur van de ventilatie. Wanneer we nu onze premie voor zonnepanelen aanvragen (1300€) kunnen we deze niet krijgen omdat volgens het EPB verslag onze ventilatie in 2 kamers niet zou voldoen.Dat EPB verslag hebt u opgesteld!Dus u heeft waarden door aan een installateur, maar gebruikt dan zelf andere waarden, die je ergens uit je broekzak haalt.Het was ook uw taak om ons op de hoogte brengen als we ergens niet aan voldeden!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten