Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Dubbel betaalde facturen worden niet terug betaald
Beste,Er werden een aantal facturen via domiciliering betaald alsook via overschrijving. Deze werden nooit terug gestort. Ik probeer dit reeds sinds april 2022 in orde te krijgen, maar de firma hield me constant aan het lijntje met excuses zoals problemen in hun systeem die ze eerst dienen uit te pluizen. Nu zijn we zo ver gekomen dat ik op telefoons of emails geen antwoord meer krijg. Ik ben ten einde raad en weet niet wat ik nog kan doen.Mvg,Tessa Vercruysse
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten