Meest recente klachten

T. V.
11/01/2023

Dubbel betaalde facturen worden niet terug betaald

Beste,Er werden een aantal facturen via domiciliering betaald alsook via overschrijving. Deze werden nooit terug gestort. Ik probeer dit reeds sinds april 2022 in orde te krijgen, maar de firma hield me constant aan het lijntje met excuses zoals problemen in hun systeem die ze eerst dienen uit te pluizen. Nu zijn we zo ver gekomen dat ik op telefoons of emails geen antwoord meer krijg. Ik ben ten einde raad en weet niet wat ik nog kan doen.Mvg,Tessa Vercruysse

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform