Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Besteld en betaald product wordt niet geleverd
Beste, ik bestelde op 9 juli 2023 twee reservekabels voor mijn in-ear monitors: IEM kabel M1 zilver 130-165 cm - 130 cm en IEM kabel M1 zwart 130-165 cm - 130 cm.Dit voor een bedrag van €104,85, dat dezelfde dag werd betaald.Ik heb deze bestelling nog steeds niet ontvangen. Op mijn mail van 23 augustus, om te vragen waar die bleef, kreeg ik geen antwoord.Ik ben erg teleurgesteld en sta erop beide kabels zo snel mogelijk te ontvangen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten