Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Verloren pakket na afgifte bij access point
Geachte mevrouw/heer, Op 30/01/2025 hebben wij pakket afgegeven bij UPS Acces Pouint Fotografie Vandemaele te Gullegem. Dit voor een retour naar Dior Benelux. Ik stel echter vast dat dit pakket tot op heden niet is aangekomen. Dior nu een terugbetaling van meer dan 600€ weigerd. En wij als consument met onze rug tegen de muur staan. Pakket werd afgegeven, dit is ook te zien in de tracking gegevens. Dit heeft geleid tot een verlies of slechre verzending of misschien zelfs diefstal nadien van het pakket. Wat ertoe leid dat wij tot op heden 580€ schade leiden. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 28/02/2025 deze claim recht te zetten bij ons of verzender Dior zodat wij alsnog worden vergoed. Label werd afgedrukt via website Dior. Dame (uitbaatser) van de access point herinnert zich zelf nog de afgifte van dit pakket. Vele telefoontjes en mailtjes later laat UPS niks van zich horen om dit in orde te brengen. Graag vernemen wij dus meer hieromtrent. Bijlage screenshot tracking. Mvg Mulnard David
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten