Geachte mevrouw/heer,
Op 30/01/2025 hebben wij pakket afgegeven bij UPS Acces Pouint Fotografie Vandemaele te Gullegem. Dit voor een retour naar Dior Benelux.
Ik stel echter vast dat dit pakket tot op heden niet is aangekomen. Dior nu een terugbetaling van meer dan 600€ weigerd. En wij als consument met onze rug tegen de muur staan.
Pakket werd afgegeven, dit is ook te zien in de tracking gegevens.
Dit heeft geleid tot een verlies of slechre verzending of misschien zelfs diefstal nadien van het pakket. Wat ertoe leid dat wij tot op heden 580€ schade leiden.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 28/02/2025 deze claim recht te zetten bij ons of verzender Dior zodat wij alsnog worden vergoed.
Label werd afgedrukt via website Dior. Dame (uitbaatser) van de access point herinnert zich zelf nog de afgifte van dit pakket.
Vele telefoontjes en mailtjes later laat UPS niks van zich horen om dit in orde te brengen.
Graag vernemen wij dus meer hieromtrent.
Bijlage screenshot tracking.
Mvg
Mulnard David