Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
misleidende informatie op website
Op de website staat vermeld dat er vanaf een aankoop van 100€ de transportkosten gratis zijn. Er staat NIET bij vermeld dat dit enkel van toepassing is bij aankoop via de webshop. Wij hebben in de winkel zelf voor een bedrag van bijna 700 € gekocht en nu wordt er 35€ transportkosten aangerekend. Ik heb hierover contact opgenomen met de bouwmarkt maar ik kreeg enkel te horen dat dit enkel geldig is op de webshop. Ik zei dat ik dit niet correct vond en dat dit niet op hun webshop vermeld staat maar ik kreeg enkel volgend antwoord:Ja mevrouw het is nu zo.. Op meer begrip en uitleg moest ik niet rekenen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten