Terug

misleidende informatie op website

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Cevo Market

28/12/2016

Op de website staat vermeld dat er vanaf een aankoop van 100€ de transportkosten gratis zijn. Er staat NIET bij vermeld dat dit enkel van toepassing is bij aankoop via de webshop. Wij hebben in de winkel zelf voor een bedrag van bijna 700 € gekocht en nu wordt er 35€ transportkosten aangerekend. Ik heb hierover contact opgenomen met de bouwmarkt maar ik kreeg enkel te horen dat dit enkel geldig is op de webshop. Ik zei dat ik dit niet correct vond en dat dit niet op hun webshop vermeld staat maar ik kreeg enkel volgend antwoord:Ja mevrouw het is nu zo.. Op meer begrip en uitleg moest ik niet rekenen.

Berichten (5)

Cevo Market

Naar: A. C.

04/01/2017

-- reply above this line --*Dear advocaat,*----------------Geachte meester,  Ik kom nog even terug op deze zaak. Ten eerste hebben wij de klant op de hoogte gebrachtdat er kosten bijkwamen alvorens zij een voorschot heeft betaald. Op de afdeling wordt ooksteeds gemeld dat de webshop en de winkel apart zijn. Bovendien heeft uw client nog deurengekocht die enkel op bestellen zijn en dus niet verkrijgbaar zijn op de webshop. Persoonvan de infobalie heeft gebeld voor levering en heeft hierbij niet aangegeven dat deze kosteen probleem was.  Tevens zullen wij de nodige aanpassing  op onze website uitvoeren, zodat hier ook  geenmisvattingen meer zijn, mochten die er al zijn.  Ik hoop u hierbij voldoende gea¯nformeerd te hebben.  Mvg,   Your CEVO Market Ticketsystem Team,------------------------------------------------------------------------------------------We hope this response has sufficiently answered your questions. If not, please do not sendanother email. Instead, reply to this email or [login to your account][1] for a completearchive of all your support requests and responses.---------------------------------------------[1] 10.100.100.6/ticketsystem/view.php?auth=o1x52oqaahoiyaqaqjyFizZeFtWp5w%3D%3DRef-Mid: $j4oDAA==$b61bc60033@607401980e

Cevo Market

Naar: A. C.

04/01/2017

-- reply above this line --*Dear advocaat,*----------------Geachte meester,  Ik kom nog even terug op deze zaak. Ten eerste hebben wij de klant op de hoogte gebrachtdat er kosten bijkwamen alvorens zij een voorschot heeft betaald. Op de afdeling wordt ooksteeds gemeld dat de webshop en de winkel apart zijn. Bovendien heeft uw client nog deurengekocht die enkel op bestellen zijn en dus niet verkrijgbaar zijn op de webshop. Persoonvan de infobalie heeft gebeld voor levering en heeft hierbij niet aangegeven dat deze kosteen probleem was.  Tevens zullen wij de nodige aanpassing  op onze website uitvoeren, zodat hier ook  geenmisvattingen meer zijn, mochten die er al zijn.  Ik hoop u hierbij voldoende gea¯nformeerd te hebben.  Mvg,   Your CEVO Market Ticketsystem Team,------------------------------------------------------------------------------------------We hope this response has sufficiently answered your questions. If not, please do not sendanother email. Instead, reply to this email or [login to your account][1] for a completearchive of all your support requests and responses.---------------------------------------------[1] 10.100.100.6/ticketsystem/view.php?auth=o1x52oqaahoiyaqaqjyFizZeFtWp5w%3D%3DRef-Mid: $kooDAA==$b61bc60033@607401980e

Cevo Market

Naar: A. C.

04/01/2017

-- reply above this line --*Dear advocaat,*----------------Geachte meester,  Ik kom nog even terug op deze zaak. Ten eerste hebben wij de klant op de hoogte gebrachtdat er kosten bijkwamen alvorens zij een voorschot heeft betaald. Op de afdeling wordt ooksteeds gemeld dat de webshop en de winkel apart zijn. Bovendien heeft uw client nog deurengekocht die enkel op bestellen zijn en dus niet verkrijgbaar zijn op de webshop. Persoonvan de infobalie heeft gebeld voor levering en heeft hierbij niet aangegeven dat deze kosteen probleem was.  Tevens zullen wij de nodige aanpassing  op onze website uitvoeren, zodat hier ook  geenmisvattingen meer zijn, mochten die er al zijn.  Ik hoop u hierbij voldoende gea¯nformeerd te hebben.  Mvg,   Your CEVO Market Ticketsystem Team,------------------------------------------------------------------------------------------We hope this response has sufficiently answered your questions. If not, please do not sendanother email. Instead, reply to this email or [login to your account][1] for a completearchive of all your support requests and responses.---------------------------------------------[1] 10.100.100.6/ticketsystem/view.php?auth=o1x52oqaahoiyaqaqjyFizZeFtWp5w%3D%3DRef-Mid: $kYoDAA==$b61bc60033@607401980e

Cevo Market

Naar: A. C.

04/01/2017

-- reply above this line --*Dear advocaat,*----------------Geachte meester,  Ik kom nog even terug op deze zaak. Ten eerste hebben wij de klant op de hoogte gebrachtdat er kosten bijkwamen alvorens zij een voorschot heeft betaald. Op de afdeling wordt ooksteeds gemeld dat de webshop en de winkel apart zijn. Bovendien heeft uw client nog deurengekocht die enkel op bestellen zijn en dus niet verkrijgbaar zijn op de webshop. Persoonvan de infobalie heeft gebeld voor levering en heeft hierbij niet aangegeven dat deze kosteen probleem was.  Tevens zullen wij de nodige aanpassing  op onze website uitvoeren, zodat hier ook  geenmisvattingen meer zijn, mochten die er al zijn.  Ik hoop u hierbij voldoende gea¯nformeerd te hebben.  Mvg,   Your CEVO Market Ticketsystem Team,------------------------------------------------------------------------------------------We hope this response has sufficiently answered your questions. If not, please do not sendanother email. Instead, reply to this email or [login to your account][1] for a completearchive of all your support requests and responses.---------------------------------------------[1] 10.100.100.6/ticketsystem/view.php?auth=o1x52oqaahoiyaqaqjyFizZeFtWp5w%3D%3DRef-Mid: $k4oDAA==$b61bc60033@607401980e

Cevo Market

Naar: A. C.

04/01/2017

-- reply above this line --*Dear advocaat,*----------------Geachte meester,  Ik kom nog even terug op deze zaak. Ten eerste hebben wij de klant op de hoogte gebrachtdat er kosten bijkwamen alvorens zij een voorschot heeft betaald. Op de afdeling wordt ooksteeds gemeld dat de webshop en de winkel apart zijn. Bovendien heeft uw client nog deurengekocht die enkel op bestellen zijn en dus niet verkrijgbaar zijn op de webshop. Persoonvan de infobalie heeft gebeld voor levering en heeft hierbij niet aangegeven dat deze kosteen probleem was.  Tevens zullen wij de nodige aanpassing  op onze website uitvoeren, zodat hier ook  geenmisvattingen meer zijn, mochten die er al zijn.  Ik hoop u hierbij voldoende gea¯nformeerd te hebben.  Mvg,   Your CEVO Market Ticketsystem Team,------------------------------------------------------------------------------------------We hope this response has sufficiently answered your questions. If not, please do not sendanother email. Instead, reply to this email or [login to your account][1] for a completearchive of all your support requests and responses.---------------------------------------------[1] 10.100.100.6/ticketsystem/view.php?auth=o1x52oqaahoiyaqaqjyFizZeFtWp5w%3D%3DRef-Mid: $kIoDAA==$b61bc60033@607401980e


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform