-- reply above this line --*Dear advocaat,*----------------Geachte meester, Ik kom nog even terug op deze zaak. Ten eerste hebben wij de klant op de hoogte gebrachtdat er kosten bijkwamen alvorens zij een voorschot heeft betaald. Op de afdeling wordt ooksteeds gemeld dat de webshop en de winkel apart zijn. Bovendien heeft uw client nog deurengekocht die enkel op bestellen zijn en dus niet verkrijgbaar zijn op de webshop. Persoonvan de infobalie heeft gebeld voor levering en heeft hierbij niet aangegeven dat deze kosteen probleem was. Tevens zullen wij de nodige aanpassing op onze website uitvoeren, zodat hier ook geenmisvattingen meer zijn, mochten die er al zijn. Ik hoop u hierbij voldoende gea¯nformeerd te hebben. Mvg, Your CEVO Market Ticketsystem Team,------------------------------------------------------------------------------------------We hope this response has sufficiently answered your questions. If not, please do not sendanother email. Instead, reply to this email or [login to your account][1] for a completearchive of all your support requests and responses.---------------------------------------------[1] 10.100.100.6/ticketsystem/view.php?auth=o1x52oqaahoiyaqaqjyFizZeFtWp5w%3D%3DRef-Mid: $j4oDAA==$b61bc60033@607401980e