Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Annulering van een factuur
Ik heb een brief aan dit bedrijf geschreven, maar ze negeren mijn brieven. De e-mail werd gestuurd naar zaakvoerder Christel Van Haesendonck (christel.vanhaesendonck@cebeo.be). Omdat ze door het bedrijf als mijn contactpersoon werd vermeld.In augustus 2021 heb ik een bestelling gedaan in uw online winkel. Ik ontving eerste Leverbon op 10 augustus, niet alle artikelen die ik bestelde waren echter op voorraad en de winkelmedewerker kon me de leverdatum niet vertellen.Dus om mijn werk te kunnen doen, moest ik het ergens anders kopen. Ik betaalde de eerste factuur voor de eerste Leverbon.21 september !!! (ruim een maand later) ontving ik de tweede Leverbon. Ik heb niets genomen. Maar ik begon brieven te ontvangen met betalingsverzoeken en facturen. Waarom zou ik betalen voor slechte service en materialen die ik niet heb ontvangen? Annuleer mijn tweede Leverbon, evenals de factuur die erop van toepassing is!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten