Meest recente klachten

A. M.
15/11/2021

Annulering van een factuur

Ik heb een brief aan dit bedrijf geschreven, maar ze negeren mijn brieven. De e-mail werd gestuurd naar zaakvoerder Christel Van Haesendonck (christel.vanhaesendonck@cebeo.be). Omdat ze door het bedrijf als mijn contactpersoon werd vermeld.In augustus 2021 heb ik een bestelling gedaan in uw online winkel. Ik ontving eerste Leverbon op 10 augustus, niet alle artikelen die ik bestelde waren echter op voorraad en de winkelmedewerker kon me de leverdatum niet vertellen.Dus om mijn werk te kunnen doen, moest ik het ergens anders kopen. Ik betaalde de eerste factuur voor de eerste Leverbon.21 september !!! (ruim een maand later) ontving ik de tweede Leverbon. Ik heb niets genomen. Maar ik begon brieven te ontvangen met betalingsverzoeken en facturen. Waarom zou ik betalen voor slechte service en materialen die ik niet heb ontvangen? Annuleer mijn tweede Leverbon, evenals de factuur die erop van toepassing is!

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform