Ik heb een brief aan dit bedrijf geschreven, maar ze negeren mijn brieven. De e-mail werd gestuurd naar zaakvoerder Christel Van Haesendonck (christel.vanhaesendonck@cebeo.be). Omdat ze door het bedrijf als mijn contactpersoon werd vermeld.In augustus 2021 heb ik een bestelling gedaan in uw online winkel. Ik ontving eerste Leverbon op 10 augustus, niet alle artikelen die ik bestelde waren echter op voorraad en de winkelmedewerker kon me de leverdatum niet vertellen.Dus om mijn werk te kunnen doen, moest ik het ergens anders kopen. Ik betaalde de eerste factuur voor de eerste Leverbon.21 september !!! (ruim een maand later) ontving ik de tweede Leverbon. Ik heb niets genomen. Maar ik begon brieven te ontvangen met betalingsverzoeken en facturen. Waarom zou ik betalen voor slechte service en materialen die ik niet heb ontvangen? Annuleer mijn tweede Leverbon, evenals de factuur die erop van toepassing is!