Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

Y. A.
16/12/2024

Fraude

Beste, Ik merkte op dat er sinds februari 2023 maandelijks een bedrag van 49 euro van mijn visakaart gaat. Ik heb heen aankoop gedaan. Het gaat dus duidelijk om fraude. Ik ging bij de politie en diende klacht in. Ik meen dat visahouders verzekerd zijn tegen fraude. Nu kreeg ik een brief dat er geen terugbetaling is van de verliezen die ik heb geleden. Dit terwijl ik zoals jullie vroegen aangifte deed. Ik wens echter beroep te doen op mijn verzekering als visa houder. Met vriendelijke groeten, Yamina

Opgelost Behandeld door Test Aankoop
R. B.
6/11/2024

Schrapping CKP na kwijtschelding

Ronald Bruyninckx Molenveldstraat 11/002 3440 Zoutleeuw ronald.bruyninckx@gmail.com +32456026074 06-11-24 Fimaser U/Ref: 777517341101 Betreft: Verzoek tot schrapping van de CKP Geachte heer/mevrouw, Ik schrijf u deze brief om u te verzoeken om mijn naam te schrappen van de Centrale voor Kredieten aan Particulieren (CKP) bij de Nationale Bank van België. Volgens de Belgische wetgeving geldt er een wachttijd van drie maanden na de kwijtschelding van mijn schulden, en aangezien mijn kwijtschelding op 04-06-2024 is gepubliceerd, verzoek ik u vriendelijk om de nodige stappen te ondernemen zodat ik uiterlijk op drie maanden na de kwijtschelding van de zwarte lijst wordt verwijderd. Dit is van groot belang voor mij, zodat ik weer kan deelnemen aan het economische verkeer en nieuwe kredietmogelijkheden kan verkennen. Ik vertrouw erop dat u dit verzoek zo snel mogelijk in behandeling neemt en zie uw bevestiging graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Ronald Bruyninckx

Opgelost
E. H.
9/07/2023

Schrapping zwarte lijst NBB

Beste, U registreerde mij als wanbetaler bij de CKP in februari 2018 voor een bedrag van 63,62€. Een registratie bij de CKP kan enkel wanneer de drie termijnbedragen niet zijn betaald. Ik betaalde u in december 2017 en januari 2018 een bedrag dat hoger is dan het bedrag waarvoor u mij heeft geregistreerd bij de CKP. In december 2017 heb ik u 130€ betaald en in januari 2018 betaalde ik 81,86€. Omdat een registratie bij de CKP dus enkel kan wanneer er drie termijnbedragen niet betaald zijn en dit niet het geval is meen ik dat de registratie die u heeft uitgevoerd onrechtmatig is. Daarom vraag ik schrapping van deze onrechtmatige registratie. Het is bovendien ook zo dat ik u 88€ heb betaald in april 2018, twee maanden nadat u mij registreerde als wanbetaler voor 63,62€. U heeft dit nooit aangegeven bij de CKP. U heeft dus twee fouten gemaakt, ten eerste ben ik geregistreerd bij de CKP hoewel ik u in de maanden ervoor betaalde. Ten tweede heeft u de betaling erna nooit gemeld bij de CKP. Een rechtstreeks gevolg van uw fout – de onrechtmatige registratie bij de CKP – is dat ik 15.000€ zal verliezen. Ik heb deze als voorschot betaald voor een woning. Omdat ik onrechtmatig geregistreerd ben bij de CKP kan ik geen lening bekomen en verlies ik deze 15.000€ als u uw fout niet rechtzet. De enige kans om dit goed te maken is dus een verwijdering van de melding in de CKP. Graag meld ik er ook bij dat ik u sinds 2018 tot op heden ben blijven betalen, in totaal betaalde ik in die periode 1204,79€.Omdat we een afbetalingsplan hadden afgesproken. Ik heb geen enkel overzicht van de uitgave van de Visa card omdat deze geblokkeerd is door u sinds 2018. Daarom vraag ik een verwijdering van de lijst van wanbetalers bij de NBB.Alvast bedankt voor uw begrip.

Afgesloten
B. D.
15/12/2022

Opzeggen Carrefour Visa kaart

Hallo,Blijkbaar is het heel moeilijk of zelfs onmogelijk een Carrefour Visa kaart op te zeggen.Ik heb dat meerdere malen geprobeerd bij de Carrefour zelf en daar vertelde men mij dat ik Fimaser moest aanschrijven om de kaart stop te zetten.Heb ik dus gedaan maar daar komt helemaal (behalve een automatische email dat het bericht goed ontvangen is) geen antwoord op, ook niet na een reminder.Mvg,Ben De Greve

Opgelost
W. B.
1/10/2022

problemen met carrefour fimaser

ik heb in het verleden een carrefour finance kaart gehad maar ik had er problemen me ik heb op een bepaalde dag 09/04/2015 mijn schulden dat ik had in 1 maal terugbetaald ik was blij dat ik er van af was heb ook mijn kaart afgezegd lijk het moest zijn ik heb de bewijzen ervan ook na een denk na lange tijd krijg ik een brief dat ik 3000 schulden had ik ben dan naar de carrefour geweest en gaan zeggen das onmogelijk ik heb zelf mijn kaart gekraakt omdat ik er niks meer wou van hebben hebben ze me gezegd in winkel mogelijk fraude was ik heb een meneer van de vissa zelf aan de tel gehad en die zei dat ik me geen zorgen moest maken ze alles wat en hoe en waar er met die kaart is gebeurd ze allemaal konden zien op uitreksels dat ik normaal en goed vind ik heb er jaren niks meer van gehoord ik was ervan af tot nu heb ik nog altijd geen uitreksels ontvangen ze hebben wel loonbeslag gedaan waarom willen ze me die uitreksels van na mijn stopzetting van de kaart niet sturen ik wil zien wat er met de kaart gebeurd is

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform