Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
beschadigde wimpers
Beste bylashbabe Ik schrijf u om mijn bezorgdheid te uiten over het product fast lash lijm. Onlangs heb ik dit product gebruikt volgens de instructies en heb ik ernstige bijwerkingen ervaren. Mijn oogleden begonnen hevig te jeuken, mijn wimpers zijn uitgevallen en ik heb last van aanhoudende roodheid.Dit is echt schandalig! Ook heb al klachten gelezen van andere mensen die hetzelfde hebben ervaren.Dit heeft mij niet alleen fysiek ongemak bezorgd, maar ook emotioneel. Het heeft mijn dagelijkse leven beïnvloed en ik voel me erg onzeker over mijn uiterlijk. Ik heb foto's gemaakt van mijn symptomen als bewijs maar op de foto’s die ik heb gedeeld, zijn niet alle wimpers te zien die zijn uitgevallen. Er zijn nog veel meer wimpers die zijn afgebroken en uitgevallen.Ik waardeer uw aandacht voor deze kwestie en ik hoop dat u dit serieus neemt. Ik verwacht dat u een grondig onderzoek uitvoert naar de mogelijke schadelijke effecten van dit product en dat u passende maatregelen neemt om anderen te beschermen tegen zulke bijwerkingen .Ik kijk uit naar uw spoedige reactie en een oplossing voor dit probleem.Met vriendelijke groet
Problemen terugbetaling
Beste, ik bestelde op 12/11. Op 19/11 stuurde ik een mail dat ik niets ontvangen had. Ze gingen het nakijken en ondertussen een nieuw pakket opsturen zodat ik niet hoefde te wachten. Allemaal tof tot ik op heden nog altijd niets kreeg… opnieuw gemaild en wouden opnieuw pakket sturen maar dat wou ik niet meer. Ik wou gewoon mijn geld terug. Dit ging volgens de webshop niet omdat de fout voor hen bij postnl lag. Wat moet ik nu doen? Ik wil gewoon mijn geld terug… Ik had gekozen om te betalen via klarna. Via klarna ook aangeduid dat ik pakket niet heb ontvangen zodat de kosten niet hoger oplopen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten