Terug

Problemen terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. F.

Naar: Bylashbabe

10/12/2023

Beste, ik bestelde op 12/11. Op 19/11 stuurde ik een mail dat ik niets ontvangen had. Ze gingen het nakijken en ondertussen een nieuw pakket opsturen zodat ik niet hoefde te wachten. Allemaal tof tot ik op heden nog altijd niets kreeg… opnieuw gemaild en wouden opnieuw pakket sturen maar dat wou ik niet meer. Ik wou gewoon mijn geld terug. Dit ging volgens de webshop niet omdat de fout voor hen bij postnl lag. Wat moet ik nu doen? Ik wil gewoon mijn geld terug… Ik had gekozen om te betalen via klarna. Via klarna ook aangeduid dat ik pakket niet heb ontvangen zodat de kosten niet hoger oplopen.

Berichten (1)

Bylashbabe

Naar: C. F.

11/12/2023

Beste,Bedankt voor je mailtje.We hebben contact opgenomen met de klant, een terug betaling wordt inwerking gezet!Wij hopen jou voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Natalia van BylashbabeThis email is delivered by Trengo .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform