Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Veiling defect toestel omschreven als nieuw
https://www.bva-auctions.com/nl/auction/lot/55974/17110001?utm_source=autobid&utm_medium=email&utm_term=4980317&utm_campaign=55974&utm_content=lotbutton&pid=0Het betreft bovenstaand object. Ik kocht deze soundbar ruim een week geleden. In de omschrijving staat duidelijk dat deze nieuw is. Bij het uitpakken leek ook dit het geval te zijn. Jammer genoeg werkt de afstandsbediening van deze soundbar, die mee in de verpakking zat niet. Hierdoor kan je de soundbar niet harder zetten en bijgevolg speelt de soundbar ook niet harder (zelfs stiller) als de TV en is deze dus compleet nutteloos. Retourneren is niet mogelijk omdat ik deze heb gekocht via een zakelijk account. Uiteindelijk is dit onzin. Of ik nu zakelijk of particulier gekocht heb. Het artikel vertoont gebreken. Ik heb een mailtje naar BVA gestuurd om eventueel een nieuwe afstandsbediening op te sturen zodat ik het product alsnog kan gebruiken maar tot op heden nog geen antwoord. Ik hoop toch nog tot een oplossing met BVA te komen. Als je iets koopt met de vermelding nieuw, hoop je dat dit dan ook werkt. MvgJelle
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten