Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
facturatie voor slecht geleverde diensten
beste, als klant bij brabex heb ik een onderhoudscontract voor mijn alarmsysteem. jaarlijks worden alle batterijen vervangen.na zulk onderhoud werkte na enkele maanden een klavier niet meer, de batterij werd vervangen en ik moest geen plaatsingskosten betalen enkel de batterij. enkele maanden later bleek de vervangen batterij weer leeg. nu kreeg ik een factuur van 122.24 euro (het vervangen duurde 3 minuutjes)ik heb een mail gestuurd dat ik het daar niet mee eens was en kreeg later een zogenaamde commercieel tegemoetkoming - 47,70 euro. ook hier was ik het niet mee eens, nu krijg ik een aanmaning om toch te betalen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten