Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
problemen met terugbetaling na retourneren
Beste,op 23 maart 2024 bestel ik een bouwpakket (groen dinootje met rode super mario = 49,95 euro) voor mijn kleinzoon. Op 26 maart vroeg ik om de bestelling te annuleren. Dit kon niet omdat de bestelling al onderweg was, ik moest het terugsturen samen met een retourformulier.Op 2 april werd het pakje geleverd en de dag erna hebben we het teruggestuurd. Volgens de documenten zou ook de portkosten vergoed worden (21,40 euro). Tot op heden heb ik nog niets ontvangen, geen bericht, geen geld.mvgRose Osselaer - Patrick Wauters
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten